Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mange undersider med undersider - trenger forslag

Tonny Kluften

Administrator
Jeg trenger noen eller dvs. ihvertfall minst et godt forslag.

Jeg skal lage et nettsted hvor det blir en del undersider av undersider. Hvordan gjør jeg det mest brukervennlig?

Eksempel.

Hovedpunktet i menyen er Biler, undersidene på menyen er Audi, Saab, Volvo osv. Det er greit nok, bilmerkene vises i vanlig nedtrekksmeny. Men alle disse bilmerkene har igjen tre undersider, video, bilder, tekniske data.

Hvordan gjør jeg de tre temaundersidene for hvert merke lett tilgjengelig for brukerne? Det er ikke noen løsning å ha "fly out meny" på nedtrekksmenyen, nedtrekksmenyen blir for lang til det.

Dette blir laget i Wordpress tilgangen til de tre temaundersidene må bli automatisk generert, altså ingen manuell innsetting av lenger kan gjøres.
 

hohohoo

Medlem
Et nivå med nedtrekk er nok ja.

Video, bilder, tekniske data knapper kan jo legges horisontalt under hovedmenyen. Hvordan kan man sette opp wordpress så de legger seg automatisk som tre knapper under hovedmenyen?

Vet ikke om det går, men bruke samme søkemetode som på finn og ha 3 knapper under når modellen er valgt.
 

Vedlegg

  • bilmodeller1.jpg
    bilmodeller1.jpg
    43,2 KB · Sett: 17

Tonny Kluften

Administrator
Tenkte noe ala det der. Men uten alt det søkeopplegget. Dette er forøvrig ikke til noen bilside, det var kun et eks.

Da tror jeg at jeg skal gå for at det dukker opp tre nye knapper øverst på f.eks. hovedsiden for volvosiden. Men hvordan kan jeg gjøre det enklest mulig i Wordpress?
Eller forresten, det blir pussig det også fordi da har man ingen umiddelbar link tilbake til hovedsiden for Volvo, eneste linken tilbake blir nedtrekksmenyen og det blir for tungvindt.
 

hohohoo

Medlem
I steden for alle de søkemuligheten, så kunne du gjort det enda enklere. Byttet ut de knappene med:
Velg = Video
<Fjern = Bilder
<< Fjern alle = tekniske data

Så kunne den informasjon som ble valgt kommet i boksen der nå kommer valgte modeller på finn.

Skjønte nesten at det ikke var biler du holdt på med ;-)
 
Sist redigert:

selbekk

Medlem
Lager du themet fra bunn av? Hvis så kan det umulig være så vanskelig å få hardkodet inn tre linker på hver av undersidene.
 
Topp