Markedsføring/Kapitalisering av nettbutikk?

Pekabo

Medlem
Hei,

Jeg har god erfaring både med SEO/adwords og annen annonsering gjennom flere år i meget konkurranseutsatte nisjer medgode resultater. I tillegg har jeg drevet en god del med å forbedre brukeropplevelsen etc på nett.

Har en stund tenkt på å starte en nettbutikk (nesten innenfor hva som helst), men har funnet ut at jeg ikke har tid til å starte fra scratch og drive den selv.

Lurer derfor på om noen som allerede har fått startet nettbutikken og drevet den en stund men uten å fått den omsetning med ønsket. Da kan jeg gå inn med både hjelp samt kapital for å få opp varelager/markedsføring. (Ikke store summer, men kanskje et par hundre tusen i hvert prosjekt). Bare interessert i butikker som har en realistisk mulighet til å kunne kaste av seg en million eller to i året hvis man får alt til skikkelig. Ønsker skikkelig eierandeler, men trenger absolutt ikke være majoriteten.

Vet ikke om det er noen dere ute dette kan være interessant for, og kommer til å være veldig kresen på det jeg eventuelt går inn i samarbeid med, men send gjerne en PM hvis du tror det er en mulighet for en match. Bare interessert i eksisterende nettbutikker med eget varelager (ikke drop shipping).

Topp