Kjapp og trygg hosting for Wordpress

markedsplass til salgs - www.kjøpselg.no

janalex

Medlem
www.kjøpselg.no


Selger en nyopprettet markedsplass. Nettsiden er fullt fungerende, med mange funksjoner og admin panel som kan styre alt. eneste som mangler på denne siden for å tjene mye penger er kunder og reklame.
Det er nylig blitt designet logo, facebook logo, maskot bilde, flere visittkort, icon'er, stand-alone icon( bildene er i alle størrelser og formater)
designet på nettsiden er også nylig oppdatert og optimalisert.
det følger med support frem til september så er det noe du lurer på eller vil fikse så er det bare å si ifra til teamet så fikser de alt, itillegg så legger de til nye funksjoner billig om det ønskes.
grunnen til at jeg selger siden er for at jeg ikke har tid til å vedlikeholde den.
med rett annonsering vil denne markedsplassen bli en av de store.
Admin panelet er satt opp sånn at alle og enhver kan legge til bannere, nye annonse kategorier, redigere språk legge til nye språk og endre så og si alt annet. itillegg er det nylig bestilt en iphone app som kommer til å være klar innen en uke eller to som kan brukes til alt fra å se på annonser, redigere dem og legge til annonser. det er også aktivert sms betaling, og paypal betaling. om det måtte ønskes så er det bare å lage seg konto på 2checkout og mange flere betalings firmaer for å gi kundene flere muligheter.

firmaet heter KJØP SELG.

www.kjøpselg.no

facebook side: KJØP | SELG | Facebook



det følger med:
tskjorter med logo
genser med broddert logo
bilder
iphone app
support til september
oppdateringer av programvare hele tiden
apple developer konto
gmail business konto
domene ( www.kjøpselg.no )


som dere vet driver finn.no så og si monopol i norge. Med denne siden og mye fritid har du en stor sjanse til å utkonkurrere de.


er det noe du lurer på så er det bare å ta kontakt via forumet eller mobil, 92444204.

pris er ikke fastsatt.
 

janalex

Medlem
neida. etter min mening så trenger man kun litt god markedsføring og gratis annonsering så kommer man seg fort opp. men da trenger man selvfølgelig god kunnskap om markedsføring, noe jeg ikke har. som er grunnen til at jeg selger siden.
har allerede tjent 6000 på reklameinntekter forrige måned selv om siden ikke var 100% så det er ikke umulig å få en grei omsetning, ikke koster siden mye å ha oppe heller.
 

janalex

Medlem
takk for informasjonen. noen av filene på oppdateringen som ble gjort i går inneholdt noen bugs. dette er nå rettet opp.
 

Msites Ltd

Livsnyter
@janalex: finn.no er markedsdominerende på dette markedet i Norge, men ikke monopolist selv om det kan virke slik på enkelte.
Når det er sagt så er jeg nysgjerrig på hva som gjør at denne siten skal kunne utkonkurrere finn.no?
Denne siten mangler innhold, distribusjon, et unikt og godt navn og er ikke ferdig utviklet til å starte opp engang.

Hvis du får på plass godt med innhold (annonser) så skal jeg bli med deg på at du kan være med å konkurrere på markedet, men ikke sett mål av deg om å utkonkurrere finn.no - for da har du tapt allerede før du starter.
finn.no har distribusjonen, kompetansen og økonomien til å ta de grep som er nødvendige i et konkurranseutsatt marked.

Av erfaring vet jeg at det er tøft å skaffe innhold, da de fleste aktører allerede bruker finn.no og det fungerer godt.

At det er mulig å konkurrere på rubrikkmarkedet og drive en ok business er jeg sikker på, men sett deg realistiske mål.
 

Wishb0ne

Medlem
@janalex: finn.no er markedsdominerende på dette markedet i Norge, men ikke monopolist selv om det kan virke slik på enkelte.
Når det er sagt så er jeg nysgjerrig på hva som gjør at denne siten skal kunne utkonkurrere finn.no?
Denne siten mangler innhold, distribusjon, et unikt og godt navn og er ikke ferdig utviklet til å starte opp engang.

Hvis du får på plass godt med innhold (annonser) så skal jeg bli med deg på at du kan være med å konkurrere på markedet, men ikke sett mål av deg om å utkonkurrere finn.no - for da har du tapt allerede før du starter.
finn.no har distribusjonen, kompetansen og økonomien til å ta de grep som er nødvendige i et konkurranseutsatt marked.

Av erfaring vet jeg at det er tøft å skaffe innhold, da de fleste aktører allerede bruker finn.no og det fungerer godt.

At det er mulig å konkurrere på rubrikkmarkedet og drive en ok business er jeg sikker på, men sett deg realistiske mål.

Han rettet jo opp det han sa tidligere, han mente at man kunne utkonkurere de andre annonse aktørene i norge, ikke finn.no
 
Topp