Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Medarbeider søkes.

Mycade

Medlem
Hei. Jeg søker etter en person som er interessert i å bli med på et prosjekt med fem andre, hvor hovedsaklig din oppgave blir å styre med annonsene på sidene og litt SEO arbeid.

Prosjektet består i dag av en etablert hjemmeside, samt en underside. Temaet på sidene omhandler it/ikt. Det jobbes også nå for tiden med to andre hjemmesider, hvor den ene er en blogg for leserne på den etablerte hjemmesiden og en side som omhandler temaet mat. Det er flere prosjekter som fortsatt er under planleggingsstadiet, men på grunn av manglene arbeidskraft så blir vi nødt til å prioritere.

Vi er fortiden registrert som et enk. men vil etter hvert gå over til ANS.

Andre ting som kanskje er verd å nevne er at vi har avtale med et annet firma hvor vi tester deres produkter som vi igjen deler ut som premier på våre sider. Også flere avtaler, men dette blir du informert om når du starter.

Som sagt, så er dette ett prosjekt og vi har dessverre pr. dags dato ingen mulighet til å gi noen spesielle betalinger. Noe vi selvfølgelig kommer til å gjøre så fort vi har mulighet til det. Og det vil du ganske fort finne ut, ettersom du styrer med en del av inntektene(annonsene).

Hvis du har et eget prosjekt du har lyst til å gjennomføre, så kan vi bistå med domene, webhotell, koding og design.

For å kunne søke så må du ha fylt 18 år og du bør ha erfaring med forskjellige Affiliate Programmer samt litt SEO kunnskaper.

Svar på tråden her eller send meg en PM hvis det ser intressant ut.

Mvh Tore Barstad
 

picxx

Well-Known Member
Så det du søker etter er primært en markedssjef som også skal være behjelpelig med SEO, uten betaling?

Tror ikke dette er helt det riktige forumet for slike henvendelser, men meget mulig jeg tar feil :)

Uansett, lykke til med prosjektene :)
 

Mycade

Medlem
Alle vi som driver med dette prosjektet ser på dette som en liten ekstrajobb, som vil belønne seg i framtiden. Alle vi jobber gratis for å oppnå noe vi ønsker; både for pengene sin del, erfaringene vi tilegner oss og ikke minst for at vi liker å drive med dette.

Å starte et prosjekt med seks ansatte med full betaling er ganske vanskelig i dag, og hvis
det er tilfelle, så må de ha noen sterke investorer å støtte seg på.

Uansett, hvis du har et bedre forslag enn dette, så kom gjerne med det. Er alltid åpen for innspill ;)
 

picxx

Well-Known Member
Send meg gjerne noe info om nettsiden om du ønsker en partner, og fortell også på hvilken måte du mener nettsidene skal 'merge' i hverandre :)

Og jo...det er nok ganske stor forskjell på å søke etter en markedssjef, og det å søke etter partnersider. :)
 

Mycade

Medlem
Det jeg mente med partner er medarbeider/medeier av et firma. Hvis du ønsker en annen type partnerskap så kan du fortsatt ta kontakt med oss om dette.

Å skrive Medarbeider/Partner omenannen ble feil av meg. Beklager.
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Kanskje du kunne gi noe info om hva dette partnerskapet innebar?
Om en evt. skal kjøpe seg inn i et firma for å drive/promotere et nettsted vil man jo selvsagt ha mest mulig info.
 

Mycade

Medlem
asl?

(jeg følte bare for at den måtte komme :p )

Jeg går rett på sak, hvor kan vi møtes?

(jeg følte bare for at jeg måtte spørre :p )

Picxx: Partner vil si at man går inn i et firma som medeier(for ordens skyld). Hvor du har partnerskap ifra vet jeg ikke, men ser du kom med ett forslag på en tidligere post.

Å kjøpe seg inn i et firma/foretak som har kapital nok til å bare dekke utgiftene og litt mer, ville jo være dumt. Hvis det var tilfelle, ville jeg ha opplyst om det (om å kjøpe seg inn).
 
Sist redigert:
Topp