Media Access AS?

En tråd i 'Adwords' startet av Tonny Kluften, 23 Feb 2016.

1. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Er det noen her som har erfaring med Media Access AS for å styre Adwords?

2. zenhagen

zenhagen Medlem

Ser at dette er en gammel tråd, men jeg fikk et prøvetilbud fra
    Media Access som vi takket ja til. De skulle sette opp en adwords kampanje og annonsere for 3000 kr i løpet av en måned. Vi skulle så få en rapport, og bestemme om vi ville fortsette.

Vi betalte, og måneden gikk uten at vi hørte noe mer ifra Media Access. Har prøvd å komme i kontakt med dem, men får ikke noe svar. Så foreløpig vil jeg anbefale folk om å holde seg unna.

artikkelkatalog liker dette.
  3. Tonny Kluften

4. artikkelkatalog New Member

5. Tonny Kluften

Når kundebehandlerne ikke bruker nok tid på kundene er kanskje den verdivurderingen riktig, men hvis kundebehandlerne bruker riktig med tid på kundene vil selskapet være verdt mye mindre. Skummelt å kjøpe slike selskaper, det er en god del kåbbåyfirmaer i den nisjen, som disse i Mint Media.

6. Kristian Kolnes

Kristian Kolnes New Member

Hei - jeg gikk i baret med dette firmaet. Adwords bør bare styres av annonsøren selv. Dette er for viktig salgskanal til å overlates til amatører

7. Marius_J

Marius_J Medlem

Adwords bør styres av en selv. Men har man ikke peiling så har man ikke peiling.

Hvis noen ønsker Adwords så ta kontakt med meg, har enda ikke til gode på at noen har klaget på oss når det gjelder Adwords. Vi er små å gjør alt for våre kunder.

8. barentshavet Active Member

Eller av noen som virkelig kan det! Beste tips er å høre med venner eller feks folk her på forumet - da pleier det som regel å dukke opp noen gode tips :)

9. Freakshow

Freakshow New Member

Marius, hva firma du jobber for, jeg kikker etter en adwords partner, som kan gjøre litt forefallende arbeid på vår adwords konto

10. Marius_J

Marius_J Medlem

Hei. Beklager litt sent svar. Har hatt ferie.
    Send meg gjerne en PM om du ikke alt har funnet noen :)

Del denne siden