Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Meget bra finansdomene vurderes solgt!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørn

Domenespekulant
Kredittkortene.no skal egentlig utvikles, men vil bli vurdert solgt en kort periode for rette bud.

Seriøse bud over 15K via PM! Raska på for å sikre deg en meget bra domene, før det trekkes fra markedet og utvikles selv!

KREDITTKORTENE.NO
 

Bjørn

Domenespekulant
Fått et bud under 15K, men minimum bud som vurderes er 15K. Flott domene for de rette!
 

Bjørn

Domenespekulant
Lar denne stå ut morgendagen, ellers trekkes den. BIN 15K (tilkommer ikke mva eller andre utgifter)! Kan inkludere kjøpe mal/tema for å sette opp kredittkort-side som jeg har i prisen.
 

Bjørn

Domenespekulant
Er mva. på domener, men jeg er ikke mva-pliktig i år har jeg fått beskjed om, men kommer til å bli det igjen neste år ser det ut til :)
 

MobyDick

New Member
Torstein: Er mva på så og si alt... lurer på om ringetid til kontantkort muligens er unntatt, men er det eneste jeg har hørt om isåfall.
 

Ole Avranden

utvandret
MobyDick: Det er vel mva på kontantkort. Hvorfor skulle det være fritatt.

Det eneste jeg kommer på som er fritatt er bøker.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Torstein: Er mva på så og si alt... lurer på om ringetid til kontantkort muligens er unntatt, men er det eneste jeg har hørt om isåfall.

Er endel forskjellige ting det ikke er mva på jo. Ikke av varer muligens, men f.ex. som nevnt over journalist-og-liknende-tjenester, diverse ting som kommer inn under kunst og kultur, utleie av leiligheter... kan sikkert finne mer hvis man går inn for det.

jeg regnet med at det var mva på domener (selv om jeg ikke helt vet om man skal kalle det en vare eller en tjeneste), men syns det var litt snodig at det ikke tilkom mva her, må jo ha veldig lav omsetning hvis man ikke skal være mva-pliktig, derfor lurte jeg.

Ringetid til kontantkort er jeg ganske sikker på at det er mva på, det er ihvertfall MVA på fakturaene jeg får fra chess, og da vil jeg ikke tro at reglene er noe annerledes bare fordi det er kontantkort, når varen egentlig er den samme, det er bare forskjellige betalingsløsninger.
 

Bjørn

Domenespekulant
Bud på 10.000,- mottatt. Hvis ingen byr 11.000,- eller mer innen 16.00 i morgen, blir det solgt til budgiver!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp