Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Meget bra finansdomene vurderes solgt!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørn

Domenespekulant
Siste sjanse til å skaffe seg KREDITTKORTENE.NO, er nytt bud før 16.00 idag via PM. Kun bud 11K eller høyere for å forlenge budrunden.
 

MobyDick

New Member
Er endel forskjellige ting det ikke er mva på jo. Ikke av varer muligens, men f.ex. som nevnt over journalist-og-liknende-tjenester, diverse ting som kommer inn under kunst og kultur, utleie av leiligheter... kan sikkert finne mer hvis man går inn for det.

jeg regnet med at det var mva på domener (selv om jeg ikke helt vet om man skal kalle det en vare eller en tjeneste), men syns det var litt snodig at det ikke tilkom mva her, må jo ha veldig lav omsetning hvis man ikke skal være mva-pliktig, derfor lurte jeg.

Ringetid til kontantkort er jeg ganske sikker på at det er mva på, det er ihvertfall MVA på fakturaene jeg får fra chess, og da vil jeg ikke tro at reglene er noe annerledes bare fordi det er kontantkort, når varen egentlig er den samme, det er bare forskjellige betalingsløsninger.

Sant, tenkte mer på varer. Får også mva på mine telefonregninger, men kjøpte feks en startpakke på 7-11, og da var ikke mva spesifisert på kvitteringen iallefall. og det er det jo alltid hvis det er mva?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp