Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Menn 25-35

neXon

Medlem
Hvor finner jeg Norske menn i alderen 25-35 på internett?
Har allerede prøvd facebook,nettby,vimenn, så vil prøve noe annet

Noen gode tips? :)
 

neXon

Medlem
Det er fysisk alder :D Ingen spesiell sjanger eller interesse de må ha

Har mange forskjellige varer som passer inn i denne aldersgruppen.
Mediebyrå? liker å gjøre jobben selv :)

Det kan også være aktuelt i papir aviser/blader
 

Msites Ltd

Livsnyter
Menn generelt er en veldig vanskelig gruppe å treffe direkte. Men, i disse dager må det være diverse sportsseksjoner med fokus på EM, og vil tro det samme under OL. Så dette er faktisk en periode hvor man kan ha stor mulighet til å treffe denne gruppen med menn.

Ellers tror jeg du vil treffe mange i denne gruppen i mer nisjepregede magasiner og siter innen - jakt, fiske, friluftsliv f.eks.

Og, hvorfor er det fysisk alder? Er produktene laget kun for de som fysisk er mellom 25 og 35 ??
 

Christian

Medlem
Er det fysisk alder, eller mental alder?

Hvordan dokumentere mental alder?
I en survey, vil man da rett og slett spørre om hvor gammel personen føler seg eller vil man stille en del spørsmål om interesserer/aktiviteter og ut fra det finne ut en mental alder?
 

picxx

Well-Known Member
I en survey, vil man da rett og slett spørre om hvor gammel personen føler seg..

Akkurat det var faktisk en veldig god ide som flere undersøkelser burde benyttet seg av.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette gjøres gjennom mange kontrollspørsmål og beror jo på en del kunnskap.... men, noen presis måling av mental alder er selvfølgelig vanskelig å gjøre objektivt sett.
Men, man vet f.eks at single helt opp til 40 ofte har en mental alder i mange sammenhenger som ligger tett ned mot 25-30..... Dette får da på mat, mote, livsstil etc spesielt.

Jeg selv er 38 men kler meg nok ofte mer likt en 25 åring enn en 40 åring, har mer like vaner på mat som en 25 åring og ikke minst livsstilsvaner som en 25 åring..... ;) Jeg er tross alt i min andre ungdom som jeg velger å kalle det ;)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg selv er 38 men kler meg nok ofte mer likt en 25 åring enn en 40 åring

Det vil vel si at de fleste som nærmer seg 40 egentlig kler seg som en 20 åring. Det burde m.a.o. være penger å hente ved å starte en moteblogg for menn over 40...skriv om jeans og grilldress....garantert suskess! :D
 

timtim

Gründer
Forslag til utrolig effektiv markedsføring til menn i den aldersgruppen. Kjøp en spesiell, feit oppsiktsvekkende bil som oser testosteron og høyt bensinforbruk. Profiler denne med et 4 sifret sms nr. og et budskap som pirrer nysjerrigheten. Når folk sender sms sender du tilbake nettadressen du vil de skal gå inn på. Lov dem noe hvis de går inn.

På den måten blir du ikke bare et klikk- du blir en handling og de har allerede fått et "forhold" til deg siden de vet at du må være en kul fyr som har en sånn bil.

Fordel at du bor i et tett befolket område da...

Denne ideen ble jo så bra at jeg tror nesten jeg må skrive den på bloggen min og ;)
 

timtim

Gründer
Hvis du har et et allright MF budsjett så kunne jo denne bilen være en ide:
tullebilde.jpg
 
Topp