Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Meny i JavaScript

KSV

New Member
Halloen alle sammen..
Jess, som dere sikkert leste i titelen lurer jeg på hvordan jeg skal lage en meny i JavaScript.. Har laget en meny før, men det var en dropdown meny..

Utfordringen jeg nå sitter å pundrer på er hvordan jeg skal få laget en meny sli som er på Dagbladet.
Er jo fullt mulig å gjøre med HTML og CSS ved hjelp av litt PHP, men det hadde vært litt artigere å faktisk kunne fått den til å fungere uten å drive å skifte side hele tiden.

Om noen kunne bare sendt meg linken til en tutorial eller noe på dette, hadde det vært suverent..

(Testet litt selv, men det ble bare tull)

- KSV
 

KSV

New Member
Joa - er ikke helt enig med de jeg lager siden for at de burde ha det - men er ikke mitt valg :p

Raskt svar forresten :)
Mange takk!
 

KSV

New Member
Jess, fant et jeg er neesten fornøyd med.. Noen ting somirriterer meg med dette, f.eks. at den viser submenyene bare når musen er over ( men det er jo bare å skifte ut ned onClick) men det som irriterte meg mest, var at den ikke startet med å vise noen av de.. Noen som vet hvordan jeg kan få til dette? :)

Link til JC koden

Ville virkelig vært takknemmelig om noen hadde orket å sett på det.
Er sikkert lettere enn jeg tror :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

KSV

New Member
Tror faktisk jeg bare driter i heile javaScriptet og lager det i gode gamle PHP måten jeg ;p
 

KSV

New Member
jess, det kan jeg :)
De ville bare ha det mulig å gjøre det uten å skifte side, om du forstår ;p

Derfor kunne JavaScript være en mulighet, men sa bare at det ble for mye styr :p hehe.. og at det er greiest å gjøre det uten :)
 
Topp