Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Meta description i All in One SEO

Jeg har problemer med duplikate meta descriptions for tag-sidene. Jeg bruker All in One SEO innstikk og har lest et sted at denne skal kunne fikse dette problemet. Antar at det er i så fall må stilles inn på innstillingene for innstikket der hvor man kan definere en del parametere på egen hånd.

Noen som vet hva jeg bør gjøre. Har ikke noe lyst til å rote for mye med dette uten at jeg vet hva jeg driver med.

Er det kanskje likegreit å hindre søkemotorene i å indeksere tag-sidene?
 

Tonny Kluften

Administrator
Tja, tjo. Du har jo rett, men målet er jo å få sidene til å rangere, ikke tag-sidene. Da gjelder det å søkeoptimalisere sidene på best måte. Det er enkeltsidene brukerne er ute etter, ikke en samling sider.

Men hvis du skal satse på å søkemotoroptimalisere tag-sidene må du sørge for å ha tag-sider med mange poster, ikke bare en eller to. Du må ha flere fordi siden da kan bli oppfattet som at den har unikt innhold og dermed ranke bedre enn en side som ikke har unikt innhold.
 
Takk for svar, men ingen som vet hvordan jeg retter opp problemet med duplikate descriptions? Har mest lyst til å la tag-sidene forbli indeksert, men ønsker ikke å ha "HTML forslag" liggende urørt på Webmaster Tools.
 

picxx

Well-Known Member
A-I-O la den kategoriesere kategoriene.
IKKE arkiv!
Kategorier vil tagge søkeordet ditt, i tilegg til artiklen.
For å si det slik... drit i artikler.... glem det!
 

picxx

Well-Known Member
Men hvis du skal satse på å søkemotoroptimalisere tag-sidene må du sørge for å ha tag-sider med mange poster, ikke bare en eller to. Du må ha flere fordi siden da kan [/B.


Ikke bli helt "TAG"

Mange sider vil rangere på ett eller to søkeord, og etter det bør dem forbli "døde".
Ikke "fremskyv begivenhetenes gang" Tonny...det vil føre til en kamp mot deg selv.
 
Topp