Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Meta Keywords?

Arach

New Member
De nøkkelordene Google bryr seg om er nok helst ordene i teksten på siden din. De "velger" selv de ordene de mener er relevant for din side.

Om du hadde skrevet 100 varianter av "kaffetraktere" i META keywords, hadde det hatt null nix å si for Google hvis teksten på siden din handlet om Toyota.... Uavhengig av om Google ser på nøkkelordene dine eller ikke... (Noe de selv sier at de ikke vektlegger lenger)

Andre søkemotorer kan nok se mer på META keywords, men ville nok heller brukt tiden på å ha godt, relevant innhold på siden enn på å pønske ut relevante nøkkelord.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har også oppfattet det slik du skriver, men det ER viktig å pønske ut / finne relevante nøkkelord, for å så bruke disse i teksten.

Å hele tiden henvise til artikkelens hovedemne med hjelp av ord som "den" og lignende ville ikke vært smart.
F.eks. "Hunden min heter Ronald. Han er snill, god og trofast. Det er vel snart 8 år siden da jeg først traff han, og det var i naboens hage. Hun var svært gammel så jeg lurte hvorfor hun hadde kjøpt ham. Men det var visstnok pga legens anbefaling slik at hun skulle komme seg ut mer. Da naboen min havnet på sykehus tok jeg meg av ham, og siden har han blitt boende hos oss."

Da er det lurt å bruke synonymer og varianter, men helst ikke på en måte som er unaturlig.
Så da bruker jeg gjerne ord som "lekte", "lufte hunden", "bikkje", hva slags type hund han er osv..
 
Sist redigert:

Arach

New Member
Jeg har også oppfattet det slik du skriver, men det ER viktig å pønske ut / finne relevante nøkkelord, for å så bruke disse i teksten.

Glemte et øyeblikk hvor jeg var, og forsøkte å finne "liker"-knappen.

Gode poeng du har, og sånn sett kan det være lurt å ikke bare tenke over hva man skriver, men hvordan man formulerer seg.
 
Topp