Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Meta-tags

Hei

Jeg har startet en nettbutikk som heter - Guttelus.
Utrolig mye å sette seg inn i, bl. a dette med SEO.
Har generelt bra med trafikk, men dette er for det meste fra henvisningsnettsider og direkte-trafikk.
Mao, jeg ønsker mer trafikk fra google! (Trafikk fra google representere nå kun 10% av all trafikken min, og det er jo ikke bra nok! Går dermed glipp av masse "gratis" trafikk)
Og det er her jeg trenger litt hjelp av noen :eek:)

Har bl.a fått tips om at man må sjekket at det står noe under "meta discription" når man benytter seg av dette verktøyet: Search Engine Spider Simulator. Meta keywords var visst ikke så viktig. Noen som kan forklare meg hvorfor det ikke står noe her, og hva jeg må gjøre for at det skal komme noe opp her. Det er tydligvis noe som mangler på siden min...

Hjælp!:)
 

picxx

Well-Known Member
Du må skrive inn meta description via kontrollpanelet ditt hos mystore.
Finner du det ikke, så se i faq'en deres eller ta kontakt med support.
 

zapotek

Medlem
Når du søker på noe i Google, så kommer først tittelen så i linja under vises meta d.
 

zapotek

Medlem
Ta en titt på dette bildet, så ser du hvordan meta d. vises i søkemotorene.

Grunnen til at du ikke så det i den Spidern, er vel sikkert fordi den Spidern er dårlig ;)
 

picxx

Well-Known Member
Edderkoppen kryper vel over forsida, og der har du ikke noe meta desc.
Produktbeskrivelser blir vel automatisk lagt inn som meta desc. hos mystore så lenge du har "pene url'er" mener jeg å huske.

Men seriøst så vil du få bedre svar hos supporten til mystore, for alt dette kan du fikse fra ditt adminpanel hos dem.
 
Topp