Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Microsoft kjøpe YAHOO!

picxx

Well-Known Member
Kommer vel neppe til å bli store forandringer fra en publishers synspunkt de første årene?
 

ludvik

New Member
Nå har vel neppe yahoo noe ønske om å bli kjøpt opp av google, så det kan være de finner på noe sprell den nærmeste tiden! Dessuten skal dette godkjennes av ett eller annet konkurransetilsyn selv i USA).

______________________
Online Media Group
 

Msites Ltd

Livsnyter
Forstod ikke helt den kommentaren din ludvik!?! Google har vel ikke vært innblandet her og en godkjennelse av et konkurransetilsyn i denne saken vil glatt gå gjennom.

Når det gjelder forandringer for oss publishere tror jeg vi kommer til å se en vridning av tilbudet av gode verktøy og ikke minst innhold. Yahoo kommer til å få mer fokus fra oss norske webmastere/publishere i forhold til i dag hvor de fleste av oss kun fokuserer på Google!
 

ludvik

New Member
Eh Microsoft - Google lett å blande sammen :) Poenget er ihvertfall at yahho ikke vil bli kjøpt opp av MS (ihvertfall ikke til den prisen...) Som det nå er blitt offentliggjort

Ludvik
_______________________
Online Media Group


Forstod ikke helt den kommentaren din ludvik!?! Google har vel ikke vært innblandet her og en godkjennelse av et konkurransetilsyn i denne saken vil glatt gå gjennom.

Når det gjelder forandringer for oss publishere tror jeg vi kommer til å se en vridning av tilbudet av gode verktøy og ikke minst innhold. Yahoo kommer til å få mer fokus fra oss norske webmastere/publishere i forhold til i dag hvor de fleste av oss kun fokuserer på Google!
 

picxx

Well-Known Member
Eh Microsoft - Google lett å blande sammen :) Poenget er ihvertfall at yahho ikke vil bli kjøpt opp av MS (ihvertfall ikke til den prisen...) Som det nå er blitt offentliggjort

Dokumentasjon?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er jo et spill uten like! For spørsmålet er jo egentlig ganske enkelt; kan yahoo klare å utvikle seg videre uten å få en større strategisk eier? Og, er det i det hele tatt noen som kan ta opp konkurransen med Google.
For de som "skyter" på Microsoft om at de er så dominerende burde la skytset gå like tungt i Google sin retning som faktisk har enda større kontroll på oss nettbrukere enn det Microsoft har!
Og, når de tspørsmålet er besvart er egentlig ikke prisen den viktigste faktoren selv om den selvfølgelig er vesentlig for alle som sitter på aksjer i Yahoo!

Og at noen roper NEI til et bud i første omgang er jo kun for å sjekke interessen for å forhandle. Å se på kun beløpet vil være totalt feil i forbindelse med et slikt oppkjøp som dette.
 

Gomlers

Member
haha.. synes det her er så passe:

Se for dere telefonsamtalen:
1: "HVA? Bare 270 milliarder? NEI TAKK!
- Jeg vil minst ha 300 milliarder, eller så får det bare være."

2: 300 Milliarder sier du? - Jaja, la meg tenke på det da.

Det er liksom ikke helt det samme som å prute på en sliten wiener nede på shell..

(Hei til alle igjen forresten, jeg vet jeg er litt borte om dagen, men jeg lusker rundt fortsatt, kommer sterkere tilbake :))
 
Topp