Kjapp og trygg hosting for Wordpress

microsoft office 2007

nanok

New Member
Hei.

Ikke sikker på om dette er riktig tråd.

Jeg skal ta noen kurs på nki og da trenger jeg og få åpnet min Microsoft Office 2007 pakke jeg har på min data ( var allerede installert når jeg kjøpte pc`n min )
Jeg har ikke produkt nøkkelen dessverre :-(
Jeg har vært på sidene til Microsoft men der var det ikke mye hjelp og få så da håper jeg at noen her inne kan hjelpe meg.

Takker for alle svar på forskudd :)
 
Hvis du ikke absolutt må ha Office, kan du jo alltids kikke litt på LibreOffice; LibreOffice Norge » LibreOffice Norge

Gratis, og gjør (nesten) samme nytte. Leser og skriver det meste av office-filer og formater.

Funker ikke det, vet jeg det er mulig å laste ned tidsbegrensede demoversjoner av Office. Hvilket kan fungere dersom du bare skal ta noen kortere kurs. Se om du finner noe her; Download Microsoft Office 2010 and Evaluate for 60 Days [Free Download]

Eller her; Download Office Professional Plus 2013

Dersom kursene strekker seg noe over tid, kan det hende dette kan hjelpe deg; How To Use Microsoft Office 2010 for 180 days Free without Activating?

PS: Dette er IKKE ulovlig, og jeg har selv brukt slike demoer rimelig lenge, og det har fungert ganske greit. Nå bruker jeg imidlertid LibreOffice og trives greit med det ...

Mvh Dan
 

nanok

New Member
Må ha Microsoft office for å ta kurset.
Jeg har ikke kjøpt lisens.

Rune69: jeg skal sjekke ut linkene :)

Tusen takk:)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hjelper nok ikke å få frem noen produktnøkkel dersom du ikke har sørget for å kjøpe lisens. Du bør vel kjøpe en ny lisens, prisene er jo ikke helt bak mål når det gjelder elever og studenter i alle fall.
 
Topp