Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Microsoft programmeringskurs

Innovator

New Member
Hei,

jeg ønsker å ta en MCPD sertifisering i web (asp.net, wcf, ado.net) og ser etter kurs som kan hjelpe meg på vei. Har søkt en del på google og funnet ut at jeg aldri vil ha råd til å ta de kursene i Norge (er arbeidsledig for tiden, så alt må gå fra egen privat lomme). GlassPaper, Programutvikling, etc. tar jo minst 20k for en 5-dagers kurs :S

Så da kom jeg på tanken: "hvorfor ikke ta disse kursene i utlandet!". Så nå har jeg drevet og søkt på google en stund, uten hell. Har funnet BootCamps i England og Irland og slikt, men selv der vil de ha minst 40-50k for en MCPD bootcamp.

Kurs i land som Polen, Latvia, Turkia og slikt er jo mye billigere, men utfordringen er jo språket. Fant faktisk flere kurssenteret i Polen som var veldig rimelige i kurspris. De kunne gi meg kursene på engelsk, men da mått de være 1-1 og prisen ble plutselig nesten det samme som jeg måtte betale hvis jeg tok de i Norge.

Slik situasjonen er nå, så har jeg søkt forgjeves i dagesvis etter rimelige kurs. Hvis dere har noen tips å gi, så ville jeg ha vært meget takknemlig...
 
Jeg ville tatt faget på en høgskole, du sier jo selv at du er arbeidsledig. Eventuelt over nettet. Nå vet jeg ikke om det er mulig å få en MCPD sertifisering ut at det.. eller hva det nå er.
 

Innovator

New Member
Jeg ville tatt faget på en høgskole, du sier jo selv at du er arbeidsledig. Eventuelt over nettet. Nå vet jeg ikke om det er mulig å få en MCPD sertifisering ut at det.. eller hva det nå er.

Hei abroke, takk for et godt tips. Saken er bare at jeg ønsker å ta MCPD sertifiseringen raskest mulig. Jeg har vært på de intensiv 5-dagers kursene før og føler at de funker ganske bra for meg.
 

Hakasu

Medlem
Har du snakket med NAV? De er ofte villige å betale kurs dersom det kan føre til arbeid for personen etter endt kurs. Vet ikke om de støtter akkurat disse kursene, men jeg ville prøvd å spørre dem om jeg var deg.
 
Topp