Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Midlertidig utilgjengelig for planlagt vedlikehold. Prøv igjen om et minutt.

metallian

Medlem
Gjorde en tabbe, klikket meg fort fort vekk mens et innstikk oppdaterte seg. Nå får jeg denne " Midlertidig utilgjengelig for planlagt vedlikehold. Prøv igjen om et minutt." og den har stått i 10 min, komme rikke inn på siden på noen måte, hva gjør jeg nå? Er litt i hasten her da jeg skulle publiserer et par artikler før jeg vfartet videre.

gjelder fotballmoro
 

picxx

Well-Known Member
Er bare å slette innstikk manuelt og innstallere på nytt ved slike meldinger.
Får det samme hvis automatisk core oppdaterting feiler også og da må man oppdatere wp manuelt.
 

zapotek

Medlem
Så vidt jeg husker så lager Wordpress en ny .htaccessfil som genererer den vedlikeholdsmeldinga. Oppstår det noe kluss kan du ganske enkelte slette denne og laste opp din gamle .htaccessfil. Vips så fungerer alt som normalt igjen.
 

zapotek

Medlem
Det er en ".maintenance"-fil som ligger i wp-mappa man må fjerne hvis det henger seg opp på det punktet. Ellers kommer man vanligvis ikke engang inn i adminkontoen, men deretter kan du bare kjøre oppdateringen automatisk på nytt (eller ihvertfall prøve, hvis serveren er overbelasta/treig er dette veldig ofte grunnen til at det henger seg her).

Glem hva jeg skrev over, Atomet har helt rett .maintenance heter fila...
 
Topp