Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min desidert dårligste sponsor!

picxx

Well-Known Member
Hadde en kjapp titt over sponsorer , konverteringer etc. her nå og fant en sponsor som virkelig utmerket seg som drittdårlige.
Supersaver.no har hatt ordrer på 66205.- hvor jeg sitter igjen med det store beløp på hele 127.-, noe som betyr 0,191% av ordreverdi.

Supersaver kommer nok til å supre seg ganske så kjapt ut av min adserver, for å aldri mere komme tilbake :D

Flere som har "supre" sponsorer?
 

sKrud

Meget sliten student
Stemmer på thorn her hos TD.. De byttet nettop over til betalt per salg på 130Kr i stedet for 4% eller hva det nå var før..

Har til dags dato ikke solgt et eneste produkt hos Thorn til under 20 000kr...Matten kan du ta selv..Det som selges på Thorn er jo i all hovedsak flatskjermer og andre dyre artikler..Å 130kr per salg er derfor helt latterlig dårlig..

Kan vell også slenge på itunes og apple store.. De har utrolig svak konvertering og betaler dårlig.. 4% provisjon på en sang til 4kr er ikke akkurat kjempe godt betalt..Om man skal kunne dra noe særlig profitt ut at dette må man virkelig sende store mengder med god trafikk..(feks. Mac1.no har vell gode dager med denne dealen.)


Er i værtfall ferdig med dem som sponsor..
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
NSB fra TradeDoubler. Den er helt forferdelig.

Med 2% provisjon kan det jo aldri bli noen penger. 2% er jo helt latterlig. De fleste bestiller jo slike minibilletter til 299, og det er 6.- i fortjeneste.

6 stakars kroner for 300 til dem. Det er latterlig.
Det får dem iallefall ikke noen annonser på siden min for
 

Ståle

Medlem
Hehe, den er ille ja. Betaler så dårlig at jeg ikke gidder å logge inn på TD for å hente en kode når jeg selv skal bestille billett en gang!

Forøvrig så burde man ha en konverterinsrate på rundt 50% for at det skulle hvert lønnsomt å plassert deres annonser på siden. Snakker om gratis markedsføring.
 
Hadde en kjapp titt over sponsorer , konverteringer etc. her nå og fant en sponsor som virkelig utmerket seg som drittdårlige.
Supersaver.no har hatt ordrer på 66205.- hvor jeg sitter igjen med det store beløp på hele 127.-, noe som betyr 0,191% av ordreverdi.
Supersaver kommer nok til å supre seg ganske så kjapt ut av min adserver, for å aldri mere komme tilbake :D
Flere som har "supre" sponsorer?


Sjekka nå:

Supersaver:
Ordrverdi: 68 486,00
Provisjon: 42,00

Seat 24:
Ordreverdi: 6 607,00
Provisjon: 110,00

Supersaver blir fjernet umiddelbart.
De bærer iallefall sitt navn med rette.

Jeg kutter nok Tradedoubler totalt etter nyttår.
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
Min "skryteliste": (annonsør/omsetning/provisjon/ provisjon i prosent av salg)

Widerøe/ 2.818/ 35/ 1,2%
NSB / 30.724/ 343,24/ 1,1%
Travelpartner/ 5.875/ 60/ 1,0%
Travelstart/ 3.032/ 30/ 1,0%
Supersaver/ 2.027/ 21/ 1,0%
Gotogate/ 35.454/ 210/ 0,6%
Byttdekk/ 3.490/ 0 (!)/ 0

Byttdekk.com har vært legendarisk dårlig: Masse klikk, men absolutt ingen konvertering. Det er muligens det dårligste programmet jeg noen gang har vært borti.
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
Min desidert dårigeste sponsor hadde jeg for 3 - 4 år tilbake da jeg trodde jeg var smart og at pengeer kom som på en snor.
Var for en sexshop i Tyskland. De skulle designe en shop slik som jeg ville ha den og jeg om jeg fikk 2 salg så skulle det ikke koste noe.
Jeg solgte ganske bra faktisk, husker ikke i farten hvor mye men det dreide seg om noen tusen. Da måneden var slutt så ble alt plutselig satt til null og jeg hørte ikke mer fra dem. Sendte dem flere mailer, med null svar. Gikk ca en mnd før jeg fikk en mail med faktura for 150 USD for design av shoppen. Da ga jeg vel egentlig opp å selge truser i tyskland. :)
 
Topp