Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min første nettside for kunde. Va tycks?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg fikk et spørsmål fra en bekjent av meg om jeg kunne lage en nettside til han. Har jo igrunn ikke jobbet med Wordpress annet enn til et par nettsider til meg selv, men jeg tenkte jeg ville ta utfordringen.

Siden er nå 90% ferdig og det som gjenstår er å lage flere undersider slik at når man ser listen over hva som behandles, kan man klikke inn på hver og en av disse og få opp en side med en illustrasjon og forklaring på hvordan de forskjellige tilstandene behandles.

Tenk deg at du trenger en time hos en kiropraktor og lurer litt på hva dette egentlig er og hvordan det fungerer. Finner du de svarene du lurer på, i løpet av en akseptabel tid eller føler du at infoen er godt gjemt og at du må lete en del for å finne dette?

Siden ligger her: Kiropraktor • Porsgrunn & Skien Kiropraktorklinikk
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Ja, templates liker vi. :D

Jeg kunne godt leid inn noen herfra til å designe alt fra bunn, men det er jo ikke gratis akkurat og kunden min var veldig godt fornøyd med dette designet, så da kjørte vi på det.

Tanken hans (og min) var nettopp at det skulle være ryddig og oversiktlig uten masse forvirrende dilldall som du sier, så hvis folket er enig med deg, har vi oppnådd det vi ville. :)
 

picxx

Well-Known Member
Husk å skift ut faviconet, medmindre siden skal omhandle wordpress.
 

allegretto

Medlem
Flott nettside, bra design og bra innhold. Enkel og oversiktlig.
Men, jeg vet ikke helt om jeg liker skyggeeffekten i fonten til høyre. Linkene ble litt "uklare" å lese.
Litt "out of topic", men hva tar du for å lage en slik firmaside?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for tilbakemeldingen. Skal se litt nærmere på det. :)

Pris er alltid vanskelig å sette, spesielt siden det er vanskelig å forutse hvor mye som må gjøres, men denne tok jeg 4000,- eks mva for. Da var det inkl alt, siden kunden ikke hadde så mye som et domene da jeg startet.
 
Er dette et ferdig template som du har kjøpt? Så bra ut, men også litt stusselig ut med det bildet på forsiden, ville i alle fall hatt bildet slik at det passet inn på siden i forhold til margins oppe og nede. Dessuten trodde jeg egentlig at det var en link, men det er muligens bare meg.
 

Nutz

Med lem
Synes rett og slett den var dønn behagelig! :)
Tror du har truffet midt i blinken med template og fargevalg til målgruppen.
 

a10

Medlem
dritbra 2.0 type design for denne demografien. men, den meny effekten ble jeg sjøsyk av =) du har liksom få elementer, og en av dem er en meter lang. så når du kjører over så dras det en gigantisk horisontal dassrull mot venstre. skru ned opacity på effekten så den blir borte etter 0,2ms så blir det bedre.

Spørsmål:
Hvor mye kostet template, hvor mye betalte kunden?
Hvor fikk du templaten fra?


Edit:
Fant ut i kilden.. yoo_studio_wp

Kanskje fjerne unødvendige kode kommentarer fra plugins?
 
Sist redigert:

a10

Medlem
Va tycks? I like.

Du har levert en flott tjeneste til en god pris. Ønsker deg mange flere kunder!
 

allegretto

Medlem
Templaten kjøpes hos Joomla Templates and Extensions, WordPress Themes, Stock Icons - YOOtheme - Blog og man kjøper tilgang til deres system i én måned for 39 Euro. Kunden betalte meg 4000,- eks mva for hele pakka. Han hadde ingenting fra før.
Eg flott pris ja. Er dette inkusiv årlig "avgift" for domene/webhotell (Serverleie)?
 
Topp