Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min nye blogg

Bjrl

Medlem
Jeg hadde som nyttårsforsett å bruke domenet www.Sosialdemokraten.no til en blogg om politikk. Tidligere har jeg blogget litt under valgkamp pågratisbloggtjenester f.eks. VGBlogg. Så jeg har lett rundt etter Wordpress-themes og forsøkt å lære meg hvordan saker fungerer.

Jeg har ikke brukt Wordpress før, så jeg er litt uvant med det hele og vil gjerne ha tilbakemeldinger.

En ting: Jeg trodde det skulle være mulig å kun ha et lite utdrag av blogginnleggene på forsiden, og en "Les mer"-sak man kunne klikke seg videre på. Men slik ser det ikke ut tl å fungere. Er det noe jeg eventuelt ikke hethar skjønt der...?

Mvh
Bjørn Jarle
 

zapotek

Medlem
En ting: Jeg trodde det skulle være mulig å kun ha et lite utdrag av blogginnleggene på forsiden, og en "Les mer"-sak man kunne klikke seg videre på. Men slik ser det ikke ut tl å fungere. Er det noe jeg eventuelt ikke hethar skjønt der...?

Slenk inn en liten <!--more--> der hvor du vil at "les mer" skal stå. Wordpress viser bare det foran den tagen på forsiden.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Var noe fra Euroads som ikke ville laste seg ned før etter det hadde gått over 1 minutt.. siden kom til slutt. Men jeg rakk å vente litt og skrive forrige innlegg mens jeg gjorde det : p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Evt. sett in the_excerpt() der hvor det står the_content()..

Nå var det da faktisk akkurat dette brukernavn kom med over. Den der fortjener negativt ryktepoeng. Det gjør vel faktisk min også ettersom den var nokså OT. :eek:
 

Bjrl

Medlem
Dette hjelper faktisk ganske bra. Jeg bruker <!--more--> foreløpig.

En annen ting jeg lurer på: Når jeg skriver svar påenkelte innlegg, så er det ikke så enkelt åforstå hvilke innlegg jeg svarer på (altså...man ser det ikke ved at svaretmitt kommer i tilknytning til innlegget). Se f.eks. Sosialdemokraten.no Saera Khans store problem, som hun ikke tar tak i der jeg svarer på noen av innleggene.

Er det noe enkelt jeg kan gjøre for at det lettere skal kunne fremgå at svarene mine er til konkrete innlegg?

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp