Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min nye portfolio

Gaasehud

Medlem
Som jeg har sagt til deg før liker jeg den kule og koselige stemningen. En av de få sidene jeg har sett hvor det funker med noe animert (tenker på "boblene" i headeren). :)

Kul footer også. Men nå skal du jo ta feedbacken min med en klype salt fordi jeg blir helt nummen i bena hver gang jeg får se Comic Sans-wallpaperen. ;)
 

Gaasehud

Medlem
Jeg skjønte deg, men lurte litt på om du kun tar oppdrag ute på landet ;)

Noe galt i det da? Jeg bor ganske så utenfor byen selv og funket helt fint å jobbe her sist jeg sjekka.

Ikke gi meg negativt ryktepoeng for dårlig humor her ... julehumoren er vel på topp(?) (Og så er det litt fordi jeg har freelance.no (engelske navnet), så vil liksom ikke drepe det ordet helt enda...) :rolleyes:
 

haavardb

New Member
Du mener vel utenlænds? ;)

Nå bor jeg ikke på bygda, ikke at det er noe galt i det.. Bor ikke midt i sentrum heller men...

Men det var jo i utgangspunktet ikke en språkdebatt jeg var interessert i her da hehe :)
 
Sist redigert:

hansson

Langveisfarende
Utenlance... hehe.

Ok, litt flere seriøse tilbakemeldinger:
Hva med en side der du lister opp hvilke tjenester du tilbyr og hva du kan gjøre innenfor feltene webdesign, grafisk design.. osv.? Hvis du er ekspert på EZ publishing er det bra om du forteller det.

Idé - siden du har litt (for?) mye luft over og under portfoliobildene dine på fronten der, kanskje du kunne blåst hvert av dem opp og lagt dem på to linjer? Ville vært bra slippe å klikke bare for å se skjermskuddene bedre.

Slik det er nå er det kanskje litt mye scrolling ned til footeren (som også jeg synes er bra)

Ellers - litt i stuss om kategorien "Andre" har noe på en proff nettside å gjøre. Kan virke mot sin hensikt, med mindre fotoene er svært relevante i web-sammenheng. Bildeviseren der er bra, forresten!
 
Topp