Kjapp og trygg hosting for Wordpress

min side, frodem.no

Frodem

Medlem
Heisann

Ta en titt på siden min www.frodem.no holder stadig på å forandre temaet, men foreløpig fornøyd med designet.

Skal også ha en skikkelig footer og tenkte ett lite fotoalbum

frode
 

Erlend

Medlem
Det første som slo meg var at du burde hatt en header på siden. Eller er det en bestemt grunn til at du ikke har det?
 

Frodem

Medlem
tjo.. likte egentli den uten også jeg.. men det kan nok ordnes, jeg får se selv først :)
 

Frodem

Medlem
Hei

Grunnen til att kalenderen, er der er pga den "fulgte" med når jeg bytta theme fra atahualpa themet til mitt eget, men kan da bytte den ut.

Frode
 

Frodem

Medlem
Takker for tips

Dette "designet" ble laget relativt fort nå i dag, skal ta en bedre runde i morgen

Frode
 

Geir

Medlem
Vil bare tilføye at jeg føler et slags "wall of text"-kav på enkelte av sidene dine. Kanskje en ide å gjøre teksten litt mer appetittelig for leserene?
 

eightworx

Art Director
synes siden din fungerer helt ok! Men den er rotete, grunnen er ikke for mye innhold på for liten plass hvis du noen gang har hørt det "uttrykket" men at typografien ikke er helt rett... Dette kan sammenlignes med å male ett landskaps bilde og så stte horisonten skjevt og langt utenfor det gyllene snitt...

Vi mennesker trenger dette for at det skal bli behagelig å lese hvis du ser på gode WP themes som er veldig populært her inne, er de kun typografi og ingen design (gradient, skygge og av og til litt pattern på knapper er ikke design nei...) det handler om å treffe i midten. Jeg føler du er på god vei design messig men typografi delen ser litt tilfeldig ut... legger ved en liten guide da jeg ikke tror det er så mange her inne som forstår meg da jeg sier dette ofte :)

2.gif


Uten linjer:

1.gif


Håper det hjalp, tingen er å finne linjer i designet ditt som du kan plassere innholdet etter... dette skaper "harmoni" og gjør at rotet forsvinner...
 

Frodem

Medlem
Heisann

Dette er veldig gøy å lese :) Takker for kommentarer / kritikk. Har ikke hatt så mye tid til dette i det siste, er mye som skal gjøres når det går mot sommer :)

Skal prøve å få tatt tak i dette.

Grunne til tekst og plassering på siden er blitt litt "feil" er pga att jeg begynte med helt annet design og teksten osv fra forrige blir med når jeg har bytta design/theme og derfor blir det ofte litt rart..

Jeg holder på å bytte pc her nå, så det tar nok enda litt tid. Men takk skal dere to ha :)

Frode
 
Topp