Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mini Display - bruk iPad eller iPhone som ekstra skjerm på Mac

hansson

Langveisfarende
Dette brukte jeg i fjor på PC med DisplayLink, men ser nå at de har slutta å oppdatere den programvaren. Er det en nyhet på Mac? Har ikke både Coda2 og diverse Adobe-programmer en plugin som autooppdaterer padden som sekundærskjerm?
 

hansson

Langveisfarende
Sikker på at du ikke bretter coveret feil retning Torstein? Det er ulik stabilitet og vinkel på trekanten alt ettersom. Men er enig at det ikke er stabilt hvis du skal bruke til å trykke på skjermen. Jeg har bare brukt den som en vanlig skjerm uten behov for klikk/trykk, og det funker bra.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Noen som har testet ut denne?

Jeg har ikke, men jeg testet denne: Air Display: iPhone, iPad, Android, Mac or Windows PC as an external monitor og kan ikke si jeg ble imponert. Jeg har den nyeste iPad`en og en mer en rask nok iMac, men ting går veeeldig tregt på iPad`en. Så fort jeg fører musepekeren over hit snakker vi halvering av tempo. Minst.

Er det kanskje slik på alle slike løsninger? Jeg hadde vel strengt tatt forventet at det gikk like raskt (å føre musepekeren og flytte på skjermbilder f.eks) på iPad`en som på Mac`en.
 
Topp