Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mitt digg-theme for Wordpress: Hva er det verdt? Hva kan jeg selge det for?

peterandrej

pensjonert moderator
Jo, det kan jeg gjøre, men det blir dyrt for deg siden jeg bare kan selge det til nordmenn. Da må jeg ha hvertfall $100 pr salg for at jeg skal gidde.

Ikke så dyrt egentlig $100, de fleste exclusive themes starter på $60-$70..
 

Msites Ltd

Livsnyter
Er bare å kjøre på....... før de kan saksøke deg må de alle advare deg om at du har brutt deres rettigheter og gi deg mulighet for å endre på det. Og, du er bare en enkeltperson som sitter og snekrer litt themes i lille norge og tjener ikke rått på de enkelte themes.... Så det skal vel en del til før noen gidder å dra deg for retten!

Dette er en bra måte å markedsføre deg selv på! Pass på å fortelle at du kan lage ekslusive themes på bestilling på salgssiden!!!!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Exclusive themes lager jeg allerede for Unique Blog Designs, så det går greit. Menmen, hvis betalingen er dritbra kan jeg jo selvsagt gjøre et unntak, men custom designs er ikke noe jeg satser på å selge for tiden.
 

peterandrej

pensjonert moderator
atomet: var det på bloggen du tenkte på? jo, enig i det. holder på å redesigne den, så det blir bedre. har bare vært i dårlig form i det siste så det har blitt smått med både jobbing og blogging.

skulle bare informere om at jeg har solgt 2 stk kopier av digg-themet idag. det går altså framover. mitt mål om 10 salg blir kanskje oppnådd i løpet av november.

Blir ikke millionær akkurat, men dette med digg-themet var forsåvidt bare en test om det var mulig å selge slikt, og om jeg klarte å få til en paypal-løsning som funker.

Blir bedre themes til salgs etterhvert.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Lenge siden jeg sluttet med det. Var populær, men inntektsgrunnlaget ganske labert. Byttet til å blogge på engelsk om wordpress for å nå et større publikum og selvsagt for å selge mine tjenester som webutvikler.

Blir å starte tullebloggingen på et annet domene om ikke lang tid. Dvs når jeg får tid. Sikkert over jul. Blir mer rettet mot en spesifikk målgruppe, som gjør inntektsgrunnlaget mye høyere.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kan informere om at salget ikke er så verst på denne greia. Blir jo noen salg i løpet av en uke.

For å øke inntektene har jeg lagt til et affiliate-program for themet, der du tjener $5 for hvert salg du generer. Det er 50%. Ikke dårlig. Ikke mange som matcher den!

Anyway, hvis du er interessert i å kanskje tjene noen spenn, så meld deg som affiliate idag:

Sign up!
 

Ståle

Medlem
Kan informere om at salget ikke er så verst på denne greia. Blir jo noen salg i løpet av en uke.

For å øke inntektene har jeg lagt til et affiliate-program for themet, der du tjener $5 for hvert salg du generer. Det er 50%. Ikke dårlig. Ikke mange som matcher den!

Anyway, hvis du er interessert i å kanskje tjene noen spenn, så meld deg som affiliate idag:

Sign up!

Når du målet ditt?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Målet er nådd for lenge siden faktisk. Målet var 10 salg. Nå er målet 100 salg innen utgangen av 2007. Har solgt 16 stk så langt.
 
Topp