Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MMMedier på Forbrukerinspektørene

slemtiger

Medlem
Jeg tok opp dette når MMMedier lanserte seg på markedet og sa klart ifra at jeg var veldig skeptisk til hvordan de bygger opp kampanjene sine.

Det er flere ting jeg har påpenkt til dem at kanskje bør vurderes to ganger, blandt annet:

- Hvordan betingelsene av konkurranse-kampanjene blir godt skjult
- At man ber brukerne oppgi brukernavn og passord til MSN
- At man kjører kampanjer som utgir seg for å være spørreundersøkelse som er reinspikka piss, men kun forsøker å generere salg ved at brukerne i høyt tempo klikker seg igjennom alle spørsmålene.

Men igjen, jeg er ikke noe bedre enn dem. Jeg kan velge å ikke bruke dem, men jeg gjør det ettersom de fungerer, men resultatet er sure kunder som vist på TV
 

picxx

Well-Known Member
Men igjen, jeg er ikke noe bedre enn dem. Jeg kan velge å ikke bruke dem, men jeg gjør det ettersom de fungerer, men resultatet er sure kunder som vist på TV

Vel, du ga jo svaret selv.... du velger selv om du bruker dem. :p

Vil det gi deg brukere som kommer tilbake på nettsidene dine...
 

slemtiger

Medlem
Det er alltids en fare for at de ikke gjør det, men det er en fare som alle webmastere som benytter mmmedier tar.

Samtidig kommer det litt ann på hvor oppegående brukerne er, hu dama her husker neppe hvor hun klikket seg inn på annonsen heller.
 

picxx

Well-Known Member
Det er alltids en fare for at de ikke gjør det, men det er en fare som alle webmastere som benytter mmmedier tar.

Mange av de samme annonsene finnes jo også på euroads, clashmedia og comandstay så det er vel ikke værre enn å bare skifte rundt på ad kodene.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå må dere ta dere sammen!!!!

Dere er selv ansvarlig for annonser dere legger ut!! Dere har et redaktøransvar og når dere da har lagt ut annonsen har dere godkjent denne!

Og, hvis ingen vil kjøre annonsene for disse nettverkene så må de endre dem - så det er vi publishere selv som velger om disse kampanjene skal få lov å kjøre som dem gjør....
 
Topp