Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mobilt sentralbord

tjcombo

Medlem
Hallow


Jeg har 4 mobil abonnement , talkmore. De har ikke mobilt sentralbord tjenester, noe jeg ønsker å ha.

Er det noen som leverer mobilt sentralbord uavhengig av opperatør til en gungstig pris?

If you know , lemme know!
 

tjcombo

Medlem
Det er vel ikke helt uavhengig av operatør, men sjekk ut tjenestene til oyatel.no og Oyatel for iPhone og iOS.

Med Oyatel må du laste ned en software som jeg forstod det. Det vil jeg unngå, da jeg ikke skal ansette en som opperatør for det.
 
Det er nok vanskelig å få dette uavhengig av teleoperatør.

Vil tro at Dipper har denne løsningen etter de retter seg kun mot bedrifter.

Når det er sagt har vi Network Norway på jobben og med dem fungerer Sentralbord funksjonen veldig bra, de har til og med en gratis app som gjør at man styre alt :)
 

TMM

Medlem
NetCom Trådløs Bedrift lar deg sette opp en slik løsning, med eller uten bruk av PC-sentralbord. Du kan da benytte et hovednummer, om ønskelig i fastnummerserien, som da knyttes opp mot mobiltelefonene.

Tror imidlertid ikke du finner noe slikt som er uavhengig av operatør..
 

tjcombo

Medlem
Jeg oppdaterer spørsmålet mitt fra 'uavhengig opperatør' til prismessig best løsning.

*ringer de som er nevnt*
 

alterego

Medlem
Prøv også itel.no.

Ser det er flere her som mener det ikke eksisterer sentralbordtjenester uavhengig av teleoperatør, men er ganske sikker på at både Teletopia og itel er uavhengig.

Jeg har bare hatt med dem å gjøre i forbindelse med større løsninger og avansert routing, og er derfor noe usikker på hvor prisgunstig de er på en liten og enkel sentralborløsning, som jeg forstår er det du søker.

Post gjerne litt om de tilbud du får, slik at flere får glede av din erfaring.
 

NilsF

Medlem
Er ute etter en Automatisk mobilt sentralbord, der jeg kan spille inn lyd selv, "tast 1 for ditten og tast 2 for datten" så blir det satt over til konfigurert telefon nummer.

Det kan du gjøre med løsningen fra Oyatel.

Med Oyatel må du laste ned en software som jeg forstod det. Det vil jeg unngå, da jeg ikke skal ansette en som opperatør for det.

Hva får deg til å tro at du må ansette noen for å betjene sentralbordet, når alt kan styres med avanserte funksjoner via din mobiltelefon?

Løsningen fra Oyatel er fleksibel, ulempen er at den koster noen lapper. Ellers så har naturligvis også Telenor løsninger for Mobilt sentralbord.
 
Sist redigert:
Topp