Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mode bloggen

modemode

New Member
Hvis han ville tatt 10.000 for å sette den opp er det like fullt hans sak.
Er du ikke fornøyd med prisen, finn deg en annen leverandør.
Du har hatt tilbud her i tråden som spenner fra 400.- og opp til et par tusen kroner.
Det eneste som synes å interessere deg er barnslig kveruelering.
WF blir ikke en bedre plass av å ta vare på slike fjortisser som deg her inne, hvor eneste interesse er å trolle for å få tiden til å gå en kjedelig søndag.

400,- er mye mer interessant enn 2000,- iallefall. Men jeg lurer på om hans jobb da er bedre enn de som tilbyr 400,- eller hva gjør den store prisforskjellen? Det er interessant for meg å vite før jeg sier ja til et tilbud
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Da er du ikke proffesjonell nok. Ferdig med det! Å sette opp en slik side tar max 1 time. Og da er kaffepausene lagt inn også

Dama sier at jeg bare skal ønske deg lykke til :)

Selv er jeg for øyeblikket totalt fullbooka for ca halvannen måned framover med ganske store nasjonale aktører, men hey, det er sikkert jeg som ikke vet hva jeg snakker om :D
 

picxx

Well-Known Member
400,- er mye mer interessant enn 2000,- iallefall. Men jeg lurer på om hans jobb da er bedre enn de som tilbyr 400,- eller hva gjør den store prisforskjellen? Det er interessant for meg å vite før jeg sier ja til et tilbud

Leser du innlegget skriver han dette.

Jeg vet også at 9/10 kunder ringer etter kort tid fordi de er usikre på noe og da må jeg forklare for de.

Det betyr vel sannsynligvis at han legger inn betaling for fremtidig support i en evt. pakke han setter opp hos deg. Setter jeg opp hos deg må du betale ekstra for support. Når siden er opp og går er du "on your own".
Like fullt holder jeg på at det eneste du er ute etter er kveruelering, så dette er siste fra meg i denne tråden.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Forskjellen er vel at jeg yter litt mer enn å bare legge inn dette om du har behov for det, men akkurat som picxx er jeg også lei av innleggene dine, så du får kose deg videre med de som gidder å svare her, for dette blir også mitt siste innlegg i denne tråden.
 

modemode

New Member
Forskjellen er vel at jeg yter litt mer enn å bare legge inn dette om du har behov for det, men akkurat som picxx er jeg også lei av innleggene dine, så du får kose deg videre med de som gidder å svare her, for dette blir også mitt siste innlegg i denne tråden.

Alle yter "sitt" for å trekke kunder. Likeså du også sikkert! Men 2000 kr er fortsatt drøyt kjære
 

LekeFly

Medlem
@modemode
eb6.jpg
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har satt opp minst 1000 Wordpress-installasjoner.

Hvis kunde leverer ferdig theme og komplett info om webhotell og kun skal ha fikset den tekniske biten så kan man presse det inn på 1 time.
- 15 min. kommunikasjon med kunden
- 30 min. installering (glem "one click install", det holder ikke i praksis, jeg bruker en sjekkliste med 10 parametere som må konfigureres)
- 15 min testing

Altså ingen opplæring/forklaring, ingen support, ingen themeredigering/ oversettelse av theme. Ikke noe annet enn å plassere Wordpress på en server.
Med en slik løsning vil en kunde uten erfaring fra web bruke 40-50 timer på nettet å bruke/forstå administrasjonspanelet samt forstå logikken i Wordpress. Max. 2 timers opplæring på tlf vil spare det meste av den tiden.

Fortsett gjerne diskusjonen, men poster som kun sier "du tar feil"osv vil bli slettet. Slå i bordet med harde fakta eller la være å poste.
 
Topp