Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Monosugar.com vurderes solgt

Living Glad

Brukertittel
Monosugar.com er nettside som er satt opp for de som ønsker å slanke seg, ønsker å spise sundt, ønsker å bli kvitt sykdommer som oppstår som følge av feil kosthold.

Siden er på engelsk og inneholder oppskrifter. Siden er ikke blitt markedsført, men navnet monosugar forteller alt om inneholdet av oppskriftene på siden ettersom det som er tillatt i oppskriftene er mat uten di- og multisakkarider (kun monosakkarider = monosugar)

Det blir mer og mer vedtatt som sannhet at sukker og stivelse er farlig for kroppen, likeså alle mulige tilsetningsstoffer. Monosugar er satt opp for de som ønsker å leve et sunt liv.

Dette er i grunn side med meget streng diett uten karbohydrater, hvor en kan spise alt en ønsker - i ubegrenset volym av fett, kjøtt, fisk, grønnsaker, nøtter og frukt. Potensielt veldig populært materiale.

Bud over 10.000 eks mva ønskes...Monosugar Recipies .:: Categories ::.

Maria H Ringdal
h@hksholding.no
Ringdal Raadgiving
HKS Holding AS - Okonomi, webdesign, databasedesign, management for hire, regnskap, investorpresentasjon, strategi, prosjektledelse, analyser
 
Sist redigert:
H

...hrefna

Guest
Vet ikke hvor mange

Hei,

ærlig så vet jeg ikke hvor mange. Jeg har ikke knyttet siden opp til noen statistikk, men satte nå nettopp inn analytics. Du kan kikke på Alexa statistikk.

monosugar.com - Site Info from Alexa

Jeg tror allikevel at besøkere ikke kan være så mange... har ikke fått satt inn oppskrifter og ikke gjort noen markedsføring i det hele tatt.

.. prosjekt jeg ønsket å gjøre til noe men jeg har bare så lite tid
 

picxx

Well-Known Member
Følger det med noe slags abonnement til 123webdesign.no på kjøpet?
 
U

Uregistrert

Guest
ok. vel jeg er faktisk veldig interessert. så jeg tar gjerne imot mer info om det er mulig på lochnesse@netcom.no
alt av info er av interesse, jeg er ikke en dreven kar når det gjelder disse tingene, men kjenner mennesker som er opptatt av dette og kunne tenkt meg og drevet en slik side.
 

Living Glad

Brukertittel
Abonnement til 123webdesign.no ? Hmm.. det har jeg ikke tenkt på men det kunne det i å for seg gjøre hvis en ønsket det. Alt etter pris :)
 

picxx

Well-Known Member
Abonnement til 123webdesign.no ? Hmm.. det har jeg ikke tenkt på men det kunne det i å for seg gjøre hvis en ønsket det. Alt etter pris :)

Tviler vel på om noen ønsker det, men ser at 123webdesign er den som har "utviklet" siden og om det da er de som står for hosting og også eier domenet tar de vel en pris for dette?
Er dette noe som må videreføres, eller kan ny eier enkelt frigjøre domenet og filene til nettstedet?
 

Living Glad

Brukertittel
Tviler vel på om noen ønsker det, men ser at 123webdesign er den som har "utviklet" siden og om det da er de som står for hosting og også eier domenet tar de vel en pris for dette?
Er dette noe som må videreføres, eller kan ny eier enkelt frigjøre domenet og filene til nettstedet?

En ny eier kan gjøre hva han/hun vil med nettstedet. Domenet og innehold blir overført as is etter ønske hos ny eier.
 
Topp