Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Moodle - hørt om den?

Living Glad

Brukertittel
Moodle

Jeg har ikke brukt Moodle selv, men jeg syntes at den kunne vært et fint verktøy for de som ønsker å ha en kommunikasjonsplattform satt opp spesifikt rundt tema kurs.

I Moodle kan en;

* Tilldele oppgaver
* Chatte
* Lage egne databaser
* Ha forum
* Sette opp timetabeller
* Lage spørsmål / Quiz
* Gi karakterer
* Bygge opp en wiki
* Lage undersøkelser

og mye annet.

Ettersom den er open source så regner jeg med at en har full kontroll over utseende og layout.

Jeg tar gjerne og jobber med dette for noen hvis en ønsker, men ikke uten betaling. Akkurat nå så har jeg ikke noe som jeg skulle gjerne sett oppsatt på en slik portal.

Kunne likevel godt tenkt meg å sette opp en slags kurs i noen av følgende emner;

* regnskap
* forretningsplan og investorer
* webdesign
* markedsføring - offline/online

Jeg har mye å gjøre så jeg har ikke noen tid til å gjøre dette akkurat nå. - Men... hvis det er noen der ute som var interessert i noe samarbeidsprosjekt, i starten for morro skyld, i lengden for å se om en kan tjene penger på det.. da kan en gjerne ta kontakt.

Jeg har lidenskap for webdesign og klarer aldri å la være å starte på nye prosjekter.. så lenge jeg ser mulighet for å ev. kunne tjene penger på det.. på sikt. Men så faller jeg i en fallgruve gang på gang.. at det alltid finnes nye og mer spennende prosjekter å begynne på.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp