Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Morn :-)

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei og velkommen.

Fint å se det er flere fra reisebransjen her, da jeg det siste halvåret har jobbet på spreng med en reisenettsted jeg håper på lansere i løpet av de neste 6 månedene :)

Forresten, ser litt på den nettsiden din. Du bør passe deg litt med SEO'en din. Google blir smartere, og kan enkelt se den keyword stuffingen din :b Just a heads up!
 

sKrud

Meget sliten student
hei og velkommen..

må bare hive meg på her jeg også.. dette bør du holde deg for god til:
Billig hotell i Thailand. Reise i Thailand. Ferie i Thailand. Krabi Bangkok Hua Hin Koh Samui Koh Lanta Pattaya Phuket

Sett det heller i metatagen.. eller skrive noe om det i tekstform.. ikke klister det øverst på siden.. Google kommer å tar deg med slikt...

Er det mye å hente i reisebransjen eller? Er jo flere og flere som kommer seg inn i det markedet der..

-morten
 

Tonny Kluften

Administrator
Sorry, jeg er ikke enig i det hele tatt at google tar deg for dette. Det er en lang overskrift som er forskjellig på hver side, det er lov å ha overskrifter. Men det ser ikke pent ut. Jeg ville ha brukt H tag på den også. Men hvorfor putter du den før html koden? Den skal ligge etter body tagen.
 
Sist redigert:

basicus

SEO Eggspert
Ikke noe problem med lange overskrifter. Har aldri sett noen bli tatt for keywordstuffing i title-taggen. Den kuttes jo allikevel etter 64 tegn mener jeg å huske i søkemotorene.

Men, det er et problem i forhold til gjennomklikksraten når folk skal velge hva de skal klikke på.

Title-taggen bør være kort og selgende. Meta-description bør inneholde en god tekst som forteller noe om hva man kommer til når man har klikket. Den brukes ofte av Google i beskrivelsen under linken.
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet westendman :)

Om du ønsker noen linkbytter og/eller annonsering hva gjelder thailandstrafikk styrer jeg over ca. 1,5 mill. sidevisninger pr. mnd. i denne kategorien, så send gjerne en pm.
 
Topp