Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mote magasin for menn

metallian

Medlem
Syns looken var helt grei, jeg ville kanskje hatt mer "saker" ved siden av hverandre i avis-stil men det er vel mest en smakssak.

Savner litt bilder av menn med tøffe klær (det hørtes suspekt når jeg leste det høyt gett) om du forstår hva jeg mener ;)
 

ChrisE

Medlem
Jeg tror jeg begynner å forstå hva dere er ute etter nå. Gjerne mer stoff som gir inspirasjon i form av bilder og mer konkret tekst i forhold til hva som er "inn" og hva som er på vei "inn".
 

ChrisE

Medlem
Jepp ;) jeg er interessert i å dekke mer enn bare det, men fokus kommer til i større grad å bli rettet mot inspirasjon. Av og til er det greit å få ting litt i perspektiv og det er jo derfor jeg laget denne tråden..
 

Auzom

New Member
Jeg ville simplifisert hovedmenyen litt, og kanskje bare hatt Blogg - Nettbutikk - Om oss - Arkiv - Lookbook.

Og da heller ha på høyre side hvor du har Populære osv og heller hatt en liste over - Mest populære av lookbook, populære artikler, nylige poster, kategorier osv.

Hva med en mulighet til å registrere seg for emails? Sånn at du alle artiklene du publiserer blir også sendt som email. Ukentlig email hvor du bare viser hvilke artikler som har blitt publisert den siste uken, og introduksjons tekst til hver artikkel sånn at de har nødt til å gå inn på din side for å lese hele artikkelen.


Guider er også viktig, og det er ikke mange guider for dresser f.eks. på norsk.
 

ChrisE

Medlem
Tusen takk for flott tilbakemelding Auzom!

Akkurat nå så lages den menyen utifra de forskjellige kategoriene jeg har. Men dette skal jeg få ordnet opp i så fort siden begynner å få en del artikler og jeg får en bedre oversikt over hva som faktisk trengs.

Ideen med ukentlig email var ikke dum. Det skal jeg absolutt få satt opp. Flott!

Jeg har tenkt til å skrive en del guider fremover, i forhold til dresser, slips, pensko osv. Da dette er plagg folk ofte har problemer med.
 

Auzom

New Member
Det kunne også vært lurt å fått inn kanskje ekstra skribenter, jeg vet at det er mange jenter f.eks som skriver gratis på forskjellige nettsider for jenter, for erfaringens skyld og at de kan putte det på CV.

Hvis det tar av etterhvert, så kunne en ide vært å ta det over på video. Eventuelt lage mini-serier.

Forum kunne også vært en ide, slik at f.eks. brukere kan legge ut bilder av sin stil og så få feedback av andre brukere osv.

Det som det virkelig er mangel på er guider for studenter, hvordan få en vest som koster 150 kroner til å se ut som 1500 kroner f.eks.
 

ChrisE

Medlem
Takk igjen for gode tilbakemeldinger!

Det finnes allerede et populært forum for akkurat det der Auzom, nemmelig mote.no.

Jeg tror det kan være litt enklere å få jenter til å skrive enn gutter, spesielt når det kommer til mote. Det virker ikke som det finnes alt for mange gutter som skriver om mote, eller som blogger generelt. Men jeg har vært inne på tanken.

Dere gir meg noen gode tips her. Jeg skal jobbe med en omfattende artikkel om dresser. Jeg har faktisk allerede en artikkel innenfor det siste temaet du skriver om Auzom, men den ligger på vent. Jeg ønsker å komme med oppdateringer hver dag og har derfor noen artikler som ligger å venter på å bli sluppet. Hvis jeg ikke har tid til å skrive en dag, så er det bare å sette opp wordpress til å lansere en artikkel ;)
 
Topp