Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mulig samarbeid/partnership

Hei

Etter mye frem og tilbake - et par år med halvveis aff.marketing - ble det til slutt et vellykket prosjekt. Imidlertid har det medført seg mer arbeid enn jeg trodde, og jeg ser nå jeg er nødt til å ha med flere på ferden.

Det dreier seg om en nettbutikk, som går relativt greit. Har ikke holdt på lenge. Ca. 2 måneder. Omsetningen er pr. dags dato på rundt 4000 hver dag. Da er det ca. 70 % fortjeneste på de varer som selges mest, og opptil 1000 % på flere "billige" varer.

Skriver ikke så mye mer enn at jeg er på leting etter en partner mer peiling innenfor det meste. Markedsføring, økonomi, kundebehandling, webside-produksjon, animasjon, salgstekster og masse mer.

Pr. dags dato har jeg ikke markedsført noe særlig, men etter en massiv kampanje, og flere ideer som venter på å bli satt ut i live, vet jeg - etter hva jeg har sett at potensialet er stort.

PM om noen er interessert.
Av forskjellige grunner vil jeg helst bare ha kontakt med de som har startet/drevet noe selv over lengre tid.
 
Sist redigert:

Levi

New Member
Hei, kan ikke sende deg en pm pga. jeg ikke har postet min. ant poster. Drifter selv en nettbutikk og har grei forståelse på design, web, økonomi og kundebehandling. Send meg en epost på infinite@live.no om intr.
 
Topp