Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mulig svindel? Greenwod Management GWM

Status
Stengt for ytterligere svar.
Q1.
Koblingen jeg fulgte fra reklamen hadde ID-nummer 1121.
Et annet søkeresultat hadde ID-nummer 338, og salgsfremmende GWM i Dubai eller Abu Dhabi.

Er dette en affiliate prosjektet? Det er et prosjekt hvor lokale markedsførere bare ta ansvar for markedsføring, men ikke påta seg andre oppgaver?
Er dette det samme Greenwood forvaltningsselskapet?

A1. Dette er det samme selskapet på hver annonse vi plasserer vi utsteder et nummer. Vi bruker forskjellige tall på forskjellige annonser for å spore effektiviteten av ulike endringer vi gjør som de ulike annonser, ulike steder de er plassert i, og ulike informasjonssider de fører til.

Selvfølgelig ved hjelp av en rekke kan vi raskt finne kilden antallet henvendelser vi får det antall mennesker som ser på dem og i hvilke steder. Så disse tallene er bare brukt for våre interne markedsføring analytisk.


Q2. (En forumtråd fra 2010 som nevner et dansk selskap, Greenwood.)
Sitat:
Ting å vite om grønt tre;

De hevder å være dansk, men Vises satt opp i Irland og sol ut av et kontor i Mallorca av folk med engelsk aksenter, og tilby brasilianske produkter. Trenger jeg si mer, jeg mener kom igjen.

De ble satt opp for 3 år siden men har 7 års investeringer. Så effektivt, har de bare fått kontanter og hage betalte ikke en krone ut til en kunde ...... hmmmm! ganske vanskelig for den gjennomsnittlige investor to bare gå til midten av ingensteds Brasil og sjekk det ut egentlig, praktisk!

De er ikke regulert. De nevner De er satt opp i Danmark, vel 16-åringer i sitt soverom sette opp selskaper, det betyr ikke noe!

Offeret avkastning som høres for godt til å være sant, stadig bug og gjentatte ganger ringe deg ennå påstår de er så opptatt De kan knapt holde tritt med etterspørselen, v aggressive selgere. Spoke 02:02 som hørtes dårlig utdannet, og når nevne Spørsmål som hvordan beregner du dine tilbake, har de ingen anelse om hva sammensatte eller rett linje betyr / nominelle eller reelle priser?, Basic 101 for finans! I stedet bare si begrensede uttalelser uten intellektuell annet innhold enn, kjøpe dette føre sin gode.

Tilby et produkt som ikke har likviditet overhodet. Seriøst, tror du dette Genuinely ville bli solgt raskt hvis du trenger det. Morsom, får de store økonomiske spørsmålene om siste årene forårsaket av finansielle produkter uten likviditet og er svært vanskelig å pris som resultat. Jeg mener kan du avslutte dette hvis du virkelig ville, komme på være realistisk!

Ikke nevne FX risiko Tor Deres hjemmeside, er vel Brasilsk real en fremvoksende marked valuta. Nå bærer dette i tankene selv om du gjorde få si en 10% avkastning per år, ville FX endringene så lett tørke dette out.Unless du er sikker på at på ingen måte kunne Brasilsk real svinge over en syv års periode, selv om det har Flyttet ofver 10% i løpet av noen dager historisk! La oss si du gjør gjøre 10% per år og slett like før 7 år når de betaler deg, fx priser dykke, godt at vil tørke ut hele overskuddet, tollere og jeg var min opprinnelige investeringen ikke er garantert heller.

Tror du virkelig føler deg komfortabel at du vet nok om tre priser i Brasil investert i to retardasjon, tieing opp pengene dine på syv år og håper ingenting skjer to som marked!

Det er "kontorer" i forskjellige deler av verden ikke kontorer, er de bare er enkeltpersoner å selge noe til deg. Dette er hvordan jeg ble kontaktet etter å ha snakket februar 2 personer De satte meg i kontakt med en mann som tolderen meg at han ikke var direkte ansatt ved Greenwood, men var mer av en go-mellom og jo mer jeg fant ut mer sint jeg fikk det dette foregikk, og folk kan bli lurt!

Det er en stor discrepency Mellom noen dokumenter i dansk rett, irsk og spansk. Også selskapet i Brasil har et annet navn, så mange spørsmål som ikke har mening!

Kan dette være et reelt selskap som gjør gode investeringer, vel å lage dine egne sinn opp, men jeg konkluderte ikke å lete lenger grunn av de ovennevnte spørsmål som har begeistret en gang se nærmere på dette, følte jeg at min tid hadde vært bortkastet.

-------------------------------------------------- -------
KILDE:
Forum: Greenwood Investeringer - Side 2 - Askaboutmoney.com
Post: Askaboutmoney.com - Vis ett enkelt innlegg - Greenwood Investeringer

A2. Ja, og spørsmålene blir besvart i andre forum, plakaten forresten også postet dette nøyaktig samme innlegg [ord for ord] som kan bli funnet her http://boards.fool.co.uk/things-to-know-about -Greenwood-de-krav-å-være-12132776.aspx på et annet forum.

Punktene som tas opp av denne plakaten er personlig [og litt følelsesmessige] visninger i stedet for faktiske fakta, uttalelser som 16-åringer kan sette opp selskaper fra sitt soverom er sant, men det betyr ikke at en 16 år gammel er bak Greenwood ledelse! !

En ting som jeg vil påpeke om dette innlegget på begge nettstedene er at innleggene har blitt satt opp av nye brukere og ikke etablerte medlemmer av disse fora. Dessverre disse typer innlegg kan stamme fra andre saker som folk som har et sterkt nag, tidligere ansatte som selvfølgelig er ikke uvanlig.

Resonnementet det synes å ha blitt postet akkurat det samme to ganger på to forskjellige fremtredende fora jeg vil forlate deg for å tenke på. Men mitt syn er at dette ble postet for ikke å heve en balansert diskusjon om emnet, eller stille spørsmål om Greenwood som innlegget består bare av uttalelser om Greenwood.

Kan jeg foreslå at det for tiden det ville være langt bedre for oss å konsentrere seg om de spørsmålene som oppstår på denne forumet i motsetning til å gjenta spørsmålene på andre fora.

3.
Er det noen lisens eller tillatelse til å selge denne, og du har en slik lisens i Danmark, Norge eller andre steder?

Min definisjon av "investeringsobjekt" er:
* Hvis en person betaler penger til en selger
* Som betaling for en investeringsmulighet
* Hvor målet er å oppnå avkastning Return of Investment

Hva jeg mener er at det viktigste formålet med å betale penger til Greenwood Management er å oppnå avkastning avkastning på pengene investert. Det er også en investering som du selger, i motsetning til "produkt" eller "service".

Visse typer investeringer krever en lisens eller tillatelse fra myndighetene. Oppfyller du disse kravene?

A3. Da ville dette selvfølgelig inkludere andre markeder som eiendom ville du ikke enig?
Vi har avtale i jordbruksareal og som en entreprenør vi har den erfaring og vet hvordan man arbeider på vegne av våre kunder for å produsere en avling. Faktisk en av våre SNR ledelse i Brasil er en portugisisk statsborger som studerte skogbruk på universitetet og startet som en av våre klienter i prosjektet.
Målet med personer som ser på jordbruk jordbruks-eller skogbruk land er generelt å oppnå en avkastning fra avlinger som de produserer, og det er her vi hjelpe ved å tilby en tjeneste.
Fordi vi behandler i direkte skogbruket eierskapet vi faller utenfor mandatet for de finansielle regulatorer, hvis du kan se det på en annen måte det er litt lik forskjellen mellom en eiendomsmegler eller eiendomsforvaltning i forhold til en eiendom fond.

Men vi etablerer en ny arm av Greenwood som skal selge aksjer i en skog fond, og dette er for tiden går gjennom konsesjonsbehandlingen.

Joe
 

Mortenxx

Medlem
Folk som vurderer å investere i skog bør sjekke tidligere prosjekter, slike som Great Southern Group i Australia.
Great Southern Group - Wikipedia, the free encyclopedia

Store investeringer i skog-prosjekter ser ut til å skape problemer istedenfor å være nyttige. Dette gjelder hvis slike investeringer overdrives, altså hvis mange nye investorer satser i det samme markedet.

@GreenwoodManagement
Dette forumet er ikke et investerings-forum, så jeg må bruke mye tid hvis jeg skal sette meg inn i dette temaet.

"Generell snakk og svada" kan oversettes til "General talk and empty words".

Jeg har sjekket markedet i Australia og New Zealand overfladisk, og denne type investeringer er ikke problemfrie. De gir sjelden så mye avkastning som selgerne forsøker å gi inntrykk av at de vil gi.

Årsaken til at investeringene selges som "units" er for å omgå regler for kollektive investeringer.
Avoiding collective investment regulations means that Promoters can market and sell to any Investors freely, without the restrictions associated with collective investments which allow only certified sophisticated or high net worth individuals participate.

Article Source: Forestry Investment Risks - Buyer Beware

Artikkelen som jeg hentet opplysningene fra er ikke nøytral, men artikkelen inneholder mange faktiske opplysninger likevel.

I praksis er disse investeringene kollektive, selv om man i markedsføringen forsøker å gi inntrykk av at hver enkelt investor får sitt eget tilmålte område med skog, et område som blir behandlet individuelt.

GWM:
Markedsføringen gir inntrykk av å være rettet mot uerfarne investorer, altså vanlige folk som ikke har spesiell innsikt når det gjelder investeringer. Den bruker omtrent de samme argumenter som velkjente scams, f.eks. "Crambe seed" / "Bio Oil" / "Renewable Energy".

Hvis du ønsker å unngå mistanker om svindel bør du rette markedsføringen mot et annet marked, ikke mot uerfarne investorer. Nivået i markedsføringen er altfor enkelt, og man ser klart og tydelig at markedsføringen er rettet mot et uprofesjonelt marked. Jeg antar at profesjonelle investorer ville spurt etter andre opplysninger enn de som tilbys.

Det er rett og slett dine egne markedsførings-metoder som skaper tvil her. Du kopierer metodene til kjente svindlere som har gjennomført vellykkede scams.

Du kan f.eks. forsøke å google noen av disse navnene:
Jared Brook + Lincoln Fraser
Clifford Spencer + G4 Group

Pedro Dispenza / Pieter Roor

Samtlige av disse har vært innblandet i diverse scams, blant annet "Watch Your Money Grow" (Crambe-seed).
 

picxx

Well-Known Member
Tips: forby diskusjoner om MLM på forumet, da de uansett bare vil virke som vervetråder for svake sjeler rundt omkring. Evt. gjøre Mortenxx til "eneartikkelforfatter" i akkurat denne kategorien, da han synes å være ganske etterrettelig i sine innlegg?
Bare et tips :)
 
Hei Mortenxx,

Bare for å gjenta vi tilby større prosjekter til investorer og dette gjøres som en joint venture avtale med investor beholde kontrollen over prosjektfinansiering over sikt mens vi opptre som entreprenør. Men dette alternativet er for flere bedrifter investorer som å dra nytte av stordriftsfordeler, og for å gjøre prosjektet lønnsomt for sluttbrukerne i tømmeret skulle vi må se på å skaffe seg et minimum areal på rundt 500 hektar. Selvfølgelig dette kommer med noen høye kostnader så det er ikke for alle.

Grunnen til at vi tilbyr denne type prosjekter til enkeltpersoner er det igjen å oppnå stordriftsfordeler og for å bringe nye sluttbrukere i vår region vi krever kapitaltilførsel.

Egentlig om Australia og New Zealand prosjektene er regulert av Financial Services og de er fortsatt omsettes som enheter som gir "direkte eierskap". Grunnen til at det fremmes på denne måten er at skogbruket har en negativ korrelasjon til andre tradisjonelle markeder så på en enkel måte skogbruket er brukt til å tilby støtte sammen med andre investeringer.

På de punktene som tas opp i artikkelen du har gitt her Forestry Investment Risks - Buyer Beware. Det er viktig å påpeke at i motsetning til emnet i artikkelen er vi ikke et selskap som ville selge en hektar av trær for rundt $ 155.000 [mens som nevnt i artikkelen planting kostnaden er rundt $ 5000]. Til sammenligning kan vi tilby 2,5 hektar med eukalyptus som arbeider ute på € 3428 per hektar. Trærne er plantet på 1333 per hektar så det er viktig å påpeke at vi ikke gjør en stor sum penger til å begynne med.

Grunnen til at vi selv involvere individer er fordi slutt vil vi tjene på andre kutt av eukalyptus som vi som selskap beholder vi også få noen kontantstrøm fra skogplanting studiepoeng som er betalt årlig etter planting og av oss ha fremtidig forsyning tatt vare på vi tiltrekke nye sluttbruker markeder inn i vårt område som til slutt gir oss høyere priser lokalt for våre egne avlinger.

En uavhengig mulighetsstudie utført av en egen tredjepart på selve prosjektet kan sees her http://www.gwm-tv.com/downloads/Barreiras_v4.pdf

Det er viktig for deg å vite at vår planlagte tømmer Yielden er også sett på som konservativ på 32.36m3/ha/yr mens gjennomsnittlig avkastning i Brasil for eucalyptus er mer som 45m3/ha/yr som kan sees søke på Google med denne søkeordet> Google

I tillegg prisene vi bruker for prosjektering prisen på høstet tømmer [som er den laveste karakteren tømmer til energi] er faktisk under prisene som tilbys i regionen i dag.

Alle priser er bekreftet uavhengig av Greenwood i Brasil med kontaktinformasjon av kjøperne tilbyr prisene som du kan selvfølgelig ha sjekket slik at du skal se motsetning artikkelen enda vi ikke bruker en 6% prisøkning i vår fremover prosjektering.
 
Sist redigert:

Mortenxx

Medlem
@GreenwoodManagement

Dere er altfor vage og diffuse, så jeg føler at dere ikke forteller hele sannheten.

Her er et eksempel:
De tilbyr investeringer i alt fra plantasjer i gull, olje og alt annet som er vanskelig å kontrollere.

Vi bare tilbyr jord-og skogbruk direkte vi ikke behandler i eller har behandlet i andre urelaterte markeder som gull olje eller noe annet. Denne uttalelsen Jeg forventer relatert til et punkt når noen postet en kommentar i et annet forum på gullpriser og nevnte at han hadde tenkt å kjøpe gull og kikket inn i våre prosjekter. En plakat på et annet forum da antatt at dette innlegget betydde at vi ble handla gull. Men jeg vet ikke hvorfor du mener vi håndtere i olje kunne du forklare, og da vil jeg gjerne svare?

Nyhetsbrev Februar 2011:
Kilde: greenwood-bdfi.com/newsletters/gwm_news_feb11_1.pdf

Newsletter February 2011 edition
* New Product Launch Announcement

* Recycled Carbon Credits

* Launching Greenwood Management’s and UTAD’s Excellence Award 2012

* Appointment of New Commercial Manager

* Brazil’s Oil Output to Double
Brazil’s national oil company, Petrobras, is set to
double the country’s oil output. The company’s
announcement comes after large pre-salt fields
were recently discovered in Brazil. [more]

* Global Gold Demand Up 11 in Q4 2010

* Investment Called for in Brazil’s Green Energy Industry

* We Need New Sales Agents
Greenwood Management are searching for Sales
Agents to promote our forestry investments. We
require further agents based worldwide. Sales
experience ideally in finance or the real estate sector
is a bonus.
Join our team and help us spread the word about
our forestry investments, while you expand and
diversify your investment portfolio.
For further information and to apply please email:

* Clients Reward Scheme
Greenwood Management offers our clients the
opportunity to refer their friends to our company
and products. Every successful recommendation will
be rewarded with 200€ worth of online vouchers for
use with many major retailers.
Simply Click here and start referring your
friends today.

Dette virker mer som nettverks-salg eller kamuflert MLM.
 

Mortenxx

Medlem
@picxx

Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg for "svake sjeler". Sålenge du klarer å holde styr på din egen sjel så vil sikkert ting gå greit. :)

Folk som trenger verge når de bruker internett oppholder seg vanligvis på andre steder enn her på Webforumet. De er vanligvis lette å oppdage hvis de tilfeldigvis snubler innom.

Tips: forby diskusjoner om MLM på forumet, da de uansett bare vil virke som vervetråder for svake sjeler rundt omkring. Evt. gjøre Mortenxx til "eneartikkelforfatter" i akkurat denne kategorien, da han synes å være ganske etterrettelig i sine innlegg?
Bare et tips :)

De fleste av oss har penger å investere, eller har ihvertfall muligheten til å ha det. Mesteparten av det jeg driver med er kritisk analyse av tilbud som er for gode til å være sanne, eller hvor selgerne bare forteller halve sannheten eller direkte villeder kjøpere.

Tråden om Wazzub hadde f.eks. hovedfokus på PRE-IPO aksjer og de falske amerikanske selskapene. Jeg gjetter på at de færreste av oss kjente til slike metoder for å lure investorer. Metoden var ihvertfall ny for meg.

Jeg gjetter på at de aller fleste mennesker fra tid til annen vurderer ulike typer investeringer eller inntjenings-muligheter, så temaet i denne tråden burde egentlig være aktuelt. GWM har hatt temmelig heavy markedsføring på internett via AdWords (eller noe sånt noe).


Morten
 
Hei Mortenxx,

Jeg forstår nå forvirring om hvorfor du mener vi handle i gull og olje, og hvorfor du tror dette kan være et MLM selskap som per kommentaren din -

Kilde: Greenwood-bdfi .com/newsletters/gwm_news_feb11_1.pdf

Nyhetsbrev februar 2011 utgave
* Ny produktlansering Annonsering

* Er Resirkulerte klimakvoter

* Lansering Greenwood ledelse og omverdenens Excellence Award 2012

* Oppnevning av New Commercial Manager

* Brasils oljeproduksjon to Double
Brasils nasjonale oljeselskap, Petrobras, ligger to
doble landets oljeproduksjon. Selskapets
Kunngjøringen kommer etter store pre-salt feltene
ble nylig oppdaget i Brasil. [Les mer]

* Global Gold Etterspørselen Up 11 i Q4 2010

* Kalles for investeringer i Brasils Green Energy Industri

* Vi trenger nye salgsagenter
Greenwood Ledelsen søker etter salg
Agenter Fremme våre to skogbruket investeringer. Vi
krever ytterligere midler basert på verdensbasis. Salg
opplever ideelt i finans eller eiendomsbransjen
er en bonus.
Bli med i vårt team og hjelpe oss å spre ordet om
våre skogbruk investeringer, mens du utvide og
diversifisere din investeringsportefølje.
For ytterligere informasjon og to gjelde send e-post:

* Kunder belønningsordning
Greenwood Management tilbyr våre kunder den
Deres mulighet Se to venner til vårt firma
og produkter. Hver vellykket anbefaling goodwill
bli belønnet med € 200 verdt av bilag for online
bruk med mange store forhandlere.
Bare klikk her og start din henvisning
venner i dag.
Dette virker mer som Network salg eller forkledd MLM.

Dette er bare et nyhetsbrev og som sådan har vi artikler skrevet eksempel -

* Er Resirkulerte klimakvoter
* Brasils oljeproduksjon to Double
Brasils nasjonale oljeselskap, Petrobras, ligger to
doble landets oljeproduksjon. Selskapets
Kunngjøringen kommer etter store pre-salt feltene
ble nylig oppdaget i Brasil. [Les mer]
* Global Gold Etterspørselen Up 11 i Q4 2010

Men dette betyr ikke at vi selger disse produktene??
Disse artiklene er skrevet fordi de skulle være av interesse for folk som leser våre nyhetsbrev. Vi har skrevet mange artikler som disse, inkludert temaer som global nyheter, eiendomsmarkedet informasjon etc imidlertid vi ikke handle i alle disse områdene.

Når det gjelder agenter gjør vi rekrutt FA etc som standard som kan fremme disse produktene, men thats alt vi gjør her og det er certanly ikke MLM?.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp