Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Musikk -nettsamfunn selges

Livecity

New Member
Jeg ønsker å selge Livecity.no et musikk nettsamfunn, i samme gate som Myspace med med om lag 4000 profiler, hovedsakelig band. Det ligger en mengde musikk og videoer og alt er samlet under en redaksjonell forside.

På forsiden ligger utdrag fra brukerne, som konsertkalender, siste videoer, mest populære profiler, siste ukes mest spillte låter osv. Jeg solgte det til Edda Media i 2007 som solgte det til Tønsberg Blad i 2010. Etter kort tid fant Tønsberg blad ut at de ikke hadde kapasitet til å drive en nasjonal side og jeg fikk kjøpe det tilbake. Jeg har kun drevet med utvikling av siden, samt noe journalistsik arbeid.

Annonsepublisringssystem følger med. Videotjenesten fungerer dårlig og vi skal integrere YouTube sin nye video community API før salg. Prdd er det også SMS verifisering ved registrering, noe vi vurderer og bytte til e-post.
Man kan sende bilder til sin profil med MMS. Man kan vedlig enkelt endre designen på hele profilen sin og mye mer.

Grunnen til at jeg selger er at jeg er engasjert i et nytt community prosjekt i en annen bransje.

Musikken og videioen streames fra Streamzilla i nederland
Mobilgateway leies fra PSWin
Siden hostes fra Host1

Siden kan drives med fire redaksjonelle artikkelfelt eller kun brukergenerert innhold på forsiden.

Er man interessert i musikk er dette gøy og drive med. Ønsker et tilbud fra noen som vil ta konseptet videre.

Eksempler på blogger i samfunnet:
LiveCity - NoEntry (blogg fra Livecity's fester)
LiveCity - Vidarjak
 
Topp