Kjapp og trygg hosting for Wordpress

(Mye bilder) Litt blandet arbeid...

eightworx

Art Director
Lenge siden jeg faktisk har postet noe arbeid jeg har gjort... Men tenkte det kanskje kunne være kjekkt å vise fram litt hva jeg holder på med og har holdt på med.

Bergen Vin fest 2010:
wood.jpg


Tantelilla barneklær & utstyr:
produkter.jpg


The highest mountain (Fjellape):
test.jpg


Norsk Radio:
logoprew_lowcont_simple.jpg
 

Ståle

Medlem
Enig med Kenneth, carlsberbildene fikk meg til å stoppe opp. :)
 

eightworx

Art Director
Takker for tilbakemeldinger!

Har for tiden egt. ikke noe side med arbeidet mitt på men holder på med å sette meg opp en showreel\flash portfolio da jeg prøver å søke meg inn i litt mer fast arbeid... 7år med blandet freelance og noe fast er ikke å anbefale noen med bil, hus\leilighet, kjerring og hund!

Ønsket egt. bare generelt konstruktiv kritikk på arbeidet mitt da jeg føler det å ikke vise fram arbeidet mitt har gjort at mye av det blir litt make...

Carlsberg bildene er ikke final product som dere sikkert forstår er det typen bilder som blir photoshoppet her ifra og til hel¤%"#". Men etter en varm sommer dag sa min gode gammle harddisk takk for seg og 260gb med arbeid forsvant... hadde noe backup men var ikke mye.

Jeg koder wordpress themes ja men etter å ha jobbet med norske\danske og svenske kunder en stund har jeg funnet ut at cms'et jeg sitter på pr. idag er langt mer egnet så er en stund siden jeg har laget noe slikt.

Tusen takk for tilbakemeldingene hadde ikke forventet slike tilbakemeldinger!
 

sKrud

Meget sliten student
Får bare stille meg i ekken å si; Flott arbeid du presanterer her ja..

Ang. disse Carlsberg bildene, så irriterte dette klistremerket meg noe grenseløst.. Grunnen er at bildet er ellers veldig rent å pent...Merket bryter med resten... Men så er ikke jeg noen designer, bare legger ut om hva jeg synes..:p

En annen ting..Siden du har i dag kunne du å økt størrelsen på din kontakttelefon i bunnen av siden..Er greit å ha ditt telefonnummer synlig på alle sider slik som du har i dag, men da bør det la seg lese..
 
Sist redigert:

eightworx

Art Director
Takk sKrud! Jeg regner med klistremerket ble fjernet... er snakk om en 2minutters jobb så hehe, I tilegg så brukte jeg 2 softbokser ifra 80-tallet da jeg tok de bildene så lyset ble forskjellig for vært bilde selv om alle instillinger var lik...

Uansett har fått laget meg en liten portfolio, koden er mange år gammel (er bare designet som er nytt) så ikke se på den, jeg holder på med en ny nå men har ikke så mye tid så blir tatt litt etter vært. Grunnen til jeg beholdt koden er at det er ett lite admin panel der som gjør at jeg slipper å bruke ftp for å flytte\laste opp bilder og endre tekst... men som sagt skal skrive om jeg lover!

Alexander Strømme Photography & Graphic design
 

selbekk

Medlem
veldig fine sider du lager. Her er noen tips:

- Prøv å variér layout- og designløsningene dine litt. En stor paddet navigasjon ser kult ut ofte, men av hensyn til en eventuell portefølje, burde du ha så mye forskjellig som mulig
- En ting som var gjennomgående på nettsidene dine er skjemmende orddelingsfeil. Vin fest, kontakt skjema, produkt katalog og barnekær?
- Du har tidvis veldig store headers, som stjeler litt vel mye av skjermplassen (spesielt på mindre skjermer).
- Layeret over bilde-slideren var en god idé, men ikke spesielt godt gjennomført (hva er poenget med å vise filnavn? hva med en ordentlig tittel-tag?)
- På de fleste sidene dine får jeg et inntrykk av at dette er veldig ... serieprodusert, om du skjønner. Det er ofte smådetaljer som ikke sitter slik de skal, og som drar ned inntrykket man ellers ville fått av en topp side.

Har du noen live sider vi kan se på i tillegg?

Lovord og skryt har du fortjent, men dette er kanskje mer tilbakemeldingen du vil ha bruk for :) Lykke til!

PS! Bildene var veldig flotte!
 

eightworx

Art Director
Takk selbekk:
Når det kommer til å variere layout er det ikke noe jeg selv ønsker mer, men det er ikke dette kunden vil. Man skulle tro en designer fikk gjøre som han ville men er oftest ikke slik, de vet hva de vil ha og har bestemt seg. Jeg prøvde tidligere å komme med spenstige og nyskapende ideer når jeg lagde sider, men jeg kan skrive under på at du ikke tjener en krone! Der prøver jeg heller å sette inn farger, nyanser og former jeg liker i ett helle relativt kjedelig oppsett.

Logoer og firma navn (ja var med vilje) som Vin fest er lov. Pordukt katalog er ikke lov, barnekær (TanteLilla logoen er laget av kunden, jeg har rettet dette i live versjonen)
tantelilla.eightworx.com

på The highest mountain, husker jeg ikke helt hva som var ideen, jeg står vanligvis bare for en template i psd så ordner koderen resten selv. Hva som står der i final utgave er alene opp til koderen og kunden.
Thorbjørn Waal Lundsgaard som du ser er ikke dette slik jeg lagde det? Derfor ligger jeg med hva jeg har laget i portfolioen og ikke hva som ligger online.

Ja er helt enig er blitt mye serieproduserte sider, jeg prøver å variere men enkelte elementer som kundene liker godt og som jeg selv ser følger med ifra periode til periode. Jeg tar med vilje noen pauser innimellom hvor jeg fokuserer mer på å lage ting på gøy for å deretter å komme tilbake, stiller ta ofte opp med en helt ny stil. Kanskje på tide med en ny pause ;)
 
Topp