Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mypack-Fornøyde kunder?

md16

New Member
Hei!

Vi sender et ganske stort antall pakker hver uke og begynner å bli
ganske oppgitte over postens horrible priser og kundeservice.
Dette tror vi ikke vi er alene om og håper noen av dere har erfaringer
rundt Tollpost/Mypack som vi sterkt vurderer å gå over til.
Vi er avhengig av fornøyde kunder og tar gjerne imot andres erfaringer
før vi evt bytter transportør.

1.Generelt er kundene deres fornøyd med leveranse tid/hastighet og
utleveringssteder?

2.Hvilke alternativer tilbyr dere evt kundene?Fks kun Mypack eller
posten i tilegg?

3.Erfaringer rundt «på døren leveringer»?

4.Andre erfaringer med Mypack,både positive og negative?

Alle innspill og erfaringer mottas med stor takk!

At de er rimeligere på pris er helt åpenbart,det som er avgjørende i
for oss nå er hvordan sluttforbruker oppfatter dette alternativet egentelig.

På forhånd takk,og et fint forum med nyttige tips forøvrig!

Mvh

Md16
 

n0stra

Medlem
Har brukt mypack i ett år nå, faktisk det eneste vi har hatt problemer med er de pakkene som mypack sender med posten norge servicepakke (hvis de ikke har nært nok utleveringssted betaler de for å få det oversendt til posten norge).

I snitt er leveringstid fra oss 24 timer over det meste av landet, mens posten norge gjerne har 3 døgn. Har opplevd leveranser ned i 12 timer far Trondheim til utenfor Oslo.

Vi får hentet pakker på døra uten kostnad, noe som hos posten koster ganske mye.

Vi tilbyr kun mypack, bruker kun posten på brevpost.
 

md16

New Member
Hei takk for inspill!

Men hvordan er tilbakemeldinger fra kunder?Har inntrykk at de
fleste bare tror det er posten som leverer pakker hvordan er erfaringer
her,noen som hopper av kjøpet når de ser en "ukjent" fraktmetode fks?
Vi har mange kunder i nordnorge og i div fjordtarmer (det har sikkert alle nettbutikker)
fungerer det greit her også?
Noen som har byttet fra posten til mypack "over natten» i nettbutikken sin og tvunget
kundene til kun å benytte mypack med en gang?
Alle erfaringer og inspill motas med stor takk.

Mvh
md16
 

n0stra

Medlem
Ingen som har nevnt frakttilbudet vårt - ser ikke ut som det er noe folk tenker over i det hele og store.

Som sagt, min erfaring er bedre med Mypack på alt, inkludert ute i gokk. Hvis ikke mypack har utleveringssted innen noen få kilometers avstand så sender de enkelt og greit med posten norge. Ergo har mypack langt bedre nett enn hva posten selv kan tilby. i tillegg til at mange mypackutleveringssteder har åpent til langt på natt og søndager.
 

Gomlers

Member
VELDIG AKTUELT!

Begynner helt seriøst å intenst hate Posten!

Hvordan er integreringen med Mypack / nettbutikkløsningen.
Har de EDI, og er det mulig å levere pakkene selv til MyPack utlevering/innleveringssteder?
 
Som privatkunde har jeg brukt Mypack ihvertfall fem-seks ganger. Alltid veldig fornøyd. Overraskende kjapt og knirkefritt. Blir alltid positivt overrasket når de ringer og skal levere meg pakken dagen etter at jeg la inn bestillingen. Som kunde gir jeg selvsagt nettbutikken mye av æren for den raske leveringen og blir en mer fornøyd kunde enn om Posten hadde blitt brukt og jeg måtte ha ventet i ihvertfall 3 dager.

Billigere og bedre enn Posten. Valget bør være enkelt. :)
 

ChrisE

Medlem
Hvordan fungerer det? Jeg sender ut mellom 5-15 pakker i uken. Er det slik at de kommer å henter pakkene på lageret? Kan jeg levere pakkene hos dem? Hva er prisen?

Jeg bruker posten, men vurderer andre alternativer.
 

Atrium

Medlem
Vi har brukt mypack i over ett år nå og sender 5000+ pakker i året med de, helt i begynnelsen så var det litt knott da de brukte endel ukurante utleveringssteder, blomsterbutikker og slikt og noen kunder måtte reise 2km for å hente en pakke når posten lå 200meter fra der de bor.
Men tollpost har bygd ut veldig i distribusjonsnettet sitt og det fungerer topp nå, vi hører ikke noe fra kundene om dette lenger og leveringstiden er bedre enn posten.

Prismessig så kan jeg jo si at pris pr kilo er høyere hos posten, posten skal i tillegg ha betalt noen lapper i måneden for burleie og henting, tollpost henter pakkene hos oss på pall daglig i oppsatt kjernetid som vi selv bestemmer. Fungerer helt topp.
EDI i consignor fungerer også helt fint, er det noe jeg savner så er det en fraktmodul som fungerer i Mystore som er butikkløsningen vi bruker.

En annen liten detalj som er høyaktuell nå i julen er at folk kvier seg for å stå i kø på posten for å få utlevert pakker neste uke, med mystore så står de i kø på rimi,rema,meny eller hvor det nå måtte være de henter pakkene sine. Det går mye raskere i pressperioder da man slipper å stå bakerst i en kø som strekker seg ut av ytterdøren og ut på gata fordi fru Jensen vil fortelle om barnebarna sine til hun snille dama bak disken på posten :)
 
Sist redigert:
Topp