Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MyPack nektet mottatt av butikken

barentshavet

Active Member
Noen som har opplevd dette før? Sinnssykt frustrerende. Venter på en rykende fersk juvel av en Acer, men butikken har visst nektet å motta en pall pga. lite kapasitet. Har nå ventet èn uke (skulle hatt den forrige fredag) og sist pakken ble scannet var den 4.12. Da jeg ringte fikk jeg beskjed om at den skulle omadresseres, men det kan vel umulig ta så lang tid. Ironisk nok fikk jeg en Zalando-pakke mandagen etterpå. Håpet er litt lite når ikke engang PostNord vet hvor den befinner seg og kundeservicen der virker jo å være heeelt ute og kjøre.
:confused:
 
Sist redigert:

HanneSol

Member
Hvilken butikk? Hvorfor kan du spore en sending som går til en butikk?
MyPack utleveres i en del butikker, regner med at det er det han tenker på.

PostNord lar ikke deg som mottaker endre leveringsadressen. (Det informerte de meg om ganske lenge etter at jeg hadde sendt dem to eposter med alternativ adresse fordi jeg skulle være utenlands). Og ja, kundeservicen deres er ute å kjøre (i den grad den eksisterer), men hittil har i det minste pakkene mine dukket opp igjen selv om de i perioder har vært forsvunnet.
 

Britta

stoffdronning
Med tanke på at det er juletraffikk kan du vel være glad for at du fikk pakken :)

I år føler jeg at Posten/Bring er vanvittig underbemannet i logistikkdelen og at det ble kuttet ut for mange folk.
Jeg har stadig vekk henvendelser av kunder de siste 2 ukene hvor småpakker/brev/pakker tar uhorvelig mange flere dager enn vanlig. Den siste pakken forsvant plutselig ut av systemer og jeg ble oppfordret av posten å søke reklamasjon - da var den plutselig tilbake i systemet. Vet ikke hva som skjedde, pakken har sikkert tatt en fjordomseiling på egen hånd *lol*.
 
Topp