Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Myshoppinggenie?

mahe

New Member
Har fått en del meldinger om "Myshoppinggenie" er dette noe seriøst?
eller er det pyramidespill-scam?

Hei!

Myshoppinggenie er fullt lovelig, og er ikke et pyramidespill. (fikk dette bekreftet 23 desember 2010) Vil du vite mer send meg en melding.

-mahe
 

Kassimaja

Geocacher
Hei!

Myshoppinggenie er fullt lovelig, og er ikke et pyramidespill. (fikk dette bekreftet 23 desember 2010) Vil du vite mer send meg en melding.

-mahe

Fikk du besøk av julenissen en dag for tidlig eller var det pappa som sa det?
 

kongen

kongemedlem
Alle "konsepter" hvor man kan tjene penger uten å levere en vare eller en tjenester er scam.

Eneste unntak er tipping/spill hvor premien er pengepremier.
 

mahe

New Member
Alle "konsepter" hvor man kan tjene penger uten å levere en vare eller en tjenester er scam.

Eneste unntak er tipping/spill hvor premien er pengepremier.

stemmer nok det, men hvor står det at man ikke leverer en vare eller tjeneste mtp myshoppinggenie?
 

NorHenrik

Medlem
Må nesten oppdatere litt her...
Har nå tatt en vurdering av My Shopping Genie, og finner raskt ut at Tor Einar Olaisen står bak mygenienorge.no
Han kom i medienes søkelys da skandalen med pyramidespillet World Games Inc. (WGI) eksploderte i 2005.
+ - Google har varslet at de vurderer å gå til rettslige skritt mot programmet

nei, ikke kast vekk tid og penger på dette tullet...
 

Kassimaja

Geocacher
Tidligere topp i The Federation of European Direct Selling Associations - FEDSA

-spar meg for småligheter, motargumenter gjerne istedet.

Og denne tidligere toppen i et eller annet kjenner selvfølgelig til det norske regelverket og har gitt deg et svar som ikke er farget av egne interesser? Om du ikke vet det så er det lotteritilsynet som vurderer lovligheten av pyramidespill i Norge.
 

mahe

New Member
Og denne tidligere toppen i et eller annet kjenner selvfølgelig til det norske regelverket og har gitt deg et svar som ikke er farget av egne interesser? Om du ikke vet det så er det lotteritilsynet som vurderer lovligheten av pyramidespill i Norge.

ja, den er helt grei, lotteritilsynet skal si sitt. Men det jeg sier (utfra det jeg har sett/hørt) så skal ikke lotteritilsynet nå kunne ha noen vansker med å godkjenne selskapet.
 

mahe

New Member
Må nesten oppdatere litt her...
Har nå tatt en vurdering av My Shopping Genie, og finner raskt ut at Tor Einar Olaisen står bak mygenienorge.no
Han kom i medienes søkelys da skandalen med pyramidespillet World Games Inc. (WGI) eksploderte i 2005.
+ - Google har varslet at de vurderer å gå til rettslige skritt mot programmet

nei, ikke kast vekk tid og penger på dette tullet...

Tor Einar Olaisen driver med mye rart, og er ikke typen man vil bli assosiert med, iallefall for min egen del. Mange klarer å påstå at han fikk mye unødvendig kritikk, i og med at han kun var med i WGI som hvem som helst andre. Hva som er rett, vel aner ikke. Som jeg vet er det 2 nettverk som bygges i norge, et med Tor Einar Olaisen, et uten. Mange vil ikke assosieres med han. Forståelig nok.
 
Topp