Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nå kan du scrolle til du finner en relevant annonse!

Ståle

Medlem
Tok den daglige runden på sidene mine, for å sjekke at alt stod bra til, så la jeg merke til noen merkelige piler i bunnen av en adsense annonse. Jeg tenkte som så at det ikke var farlig å trykke på den, og det som skjedde var at den scrollet en side, og jeg fikke opp nye annonser. Ganske stilig - vil dette fungere? Ser at de prøver forskjellige formater på pilene. Vedlagt ligger noen jeg fant nå på morgenkvisten.

attachment.php

attachment.php

attachment.php


Mest sannsynlig så inneholder adsense enheten rett under innlegget her piler. Kan jo ta en test;)
 

Vedlegg

  • adsensescroll3.gif
    adsensescroll3.gif
    4,5 KB · Sett: 107
  • adsensescroll2.gif
    adsensescroll2.gif
    1,4 KB · Sett: 104
  • AdsenseScroll.JPG
    AdsenseScroll.JPG
    18,2 KB · Sett: 108

picxx

Well-Known Member
Så det er derfor jeg har vært plaga med å få opp adsense annonser, og sider som er ekstremt treige til å laste i hele natt? 2 sec. unna å formatere hele pc'en her.
Kudos til google at de sier fra om slike forandringer.....NOT!
 

Gomlers

Member
Google driter stort sett i å si ifra om ting bortsett fra på de store webmaster forumene.. DP, WW osv... "GoogleAdsenseAdvicor" eller bare "AdsenseAdvicor".

Det eneste de forbausende nok sender meg mail om, er at de har åpnet for adsense i Hellas, Uruguay, Mexico og andre langvekkistan-land som jeg bryr meg mindre om..

Sånn er det vel når du er størst og best, du bestemmer selv hva du vil gjøre, når du vil gjøre det og driter fullstendig i hva andre synes.
 
Topp