Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nå kommer alkoholreklame

picxx

Well-Known Member
og at det blir en kultur for å kunne ta kun ta 1 øl ikke 10..

Hensikten med å drikke er jo å bli full, så liten vits med 1 pils :D
Skal man "kose seg" er det mye bedre med en pepsi, 7up eller en ingefærte ;)
 
Hensikten med å drikke er jo å bli full, så liten vits med 1 pils :D
Skal man "kose seg" er det mye bedre med en pepsi, 7up eller en ingefærte ;)

Hehe, nja jeg ville vel heller ikke gått for en pils om jeg skulle kose meg. Vil nok heller gått for en Hveteøl, jeg liker best søte øltyper. Sant nok er pils greit for å bli full på og det eneste øltypen som har en overkommelig pris i Norge. Vil nok ikke prøvd meg på å bli full på mikrobryggeriøl til 60-100 kroner flaksa..
 

kongen

kongemedlem
Nå kan norske tv-kanaler (som sender fra utlandet) sende alkoholreklame:
Kan sende alkoreklame på norsk tv | kampanje.com

Og kommerl TV2 til å flytte sendingene sine til utlandet?
TV 2: - Kraftig konkurransevridning | kampanje.com

Sint på Lorry, trist på Tinget. En politikers sørgesang:

I do remember, it was twenty years ago
I saw your first show,
I was so excited, I wanked every day
I thought you were gay

I used to laugh and play, and it was so hard'n'straight
I loved you day and night
I didn't know that it could end up this way
I always thought you were gay

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay


(Melodi: Rainbow m/ Bye Bye Baby Goodbye)
 
Sist redigert:

kongen

kongemedlem
De siste to versene fra samme politikers sørgesang:

I was a politician, in a very rich land
Everything was easy at hand
But I was drinking a lot, and behaved like a God
And now I am unemployed

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay

So this is my goodbye, and I have to flee
Tears are in my eyes, as you can see
Well, after all, I'm just an ordinary gay
And now I have to run away

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay

Bye, bye, bye, Bergen, Bergen, Bergen goodbye
I always thought you were gay


....................................................................................
....... Reklame for alkohol på norsk TV kan ikke unngås nå .......
....................................................................................
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Hensikten med å drikke er jo å bli full, så liten vits med 1 pils :D
Skal man "kose seg" er det mye bedre med en pepsi, 7up eller en ingefærte ;)

Vet du hva? Her er jeg helt enig med deg, Picxx. Som avholdsmann får man jo spørsmålet både titt og ofte: "hva drikker du for å kose deg da?"

Og sannheten er at jeg ikke liker øl, har aldri gjort det og kommer neppe til å gjøre det noen gang. Jeg liker rett og slett ikke smaken. Da jeg drakk drakk jeg alltid sprit, og da utelukkende for å bli drita. Alkohol har faktisk aldri vært blant mine favoritter, rent smaksmessig. Og jeg tror de fleste er enige med meg i det også.

Cola SMAKER bedre enn øl!
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Vet du hva? Her er jeg helt enig med deg, Picxx.

Jøss, det fløy akkurat en gris forbi vinduet her!

Forøvrig er jeg stor fan av både øl og vin, alt til sin tid for å si det sånn. Tar også heller med noen portere til 60-80 kr flaska på fest, enn trippel mengde med skvip (tuborg og denslags tull) som ikke er på langt nær like godt. Liker generelt varianter med mer farge: brunt brennevin, mørkt øl, og rødvin - men ingen regel uten unntak - mojito og gt må jo nesten lages med sine respektive blanke varer, IPA er godt øl med mye smak, og hvitvin kan passe til noe mat f.ex.
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Smaken er som baken. Jeg drikker øl primært fordi jeg synes det er j"#¤lig godt. Brusskvipet kan dere ha i fred for meg!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jøss, det fløy akkurat en gris forbi vinduet her!

Forøvrig er jeg stor fan av både øl og vin, alt til sin tid for å si det sånn. Tar også heller med noen portere til 60-80 kr flaska på fest, enn trippel mengde med skvip (tuborg og denslags tull) som ikke er på langt nær like godt. Liker generelt varianter med mer farge: brunt brennevin, mørkt øl, og rødvin - men ingen regel uten unntak - mojito og gt må jo nesten lages med sine respektive blanke varer, IPA er godt øl med mye smak, og hvitvin kan passe til noe mat f.ex.

Grisen fløy akkurat forbi her også. Sikkert på tur til nordpolen for å starte solkrembutikken :)

Jeg drakk mye gin i min alkisperiode, og det syntes jeg var greit. GT er jo ikke "godt", bare mindre heslig enn vodka. Hvitvin på boks var ganske billig den gangen, så det ble noen bokser av de billigste merkene, og det smakte helt OK.
 
Vet ikke hvilken cola du snakker om, men vil anbefale deg å mildere stoffer :p
Har hørt at noen finner på å si at øl smaker dritt, hehe. Det vil litt som å si at brus smaker dritt. Vil anbefale alle å prøve noe annet enn pils, for det er nok det noen mener er dritt. Pils er bare en type øl, og når det kommer til øl er det jo alt fra søt til bittert.
 

Nutz

Med lem
-Når smakte De dritt sist? :D
Kan jo hende det har skjedd en utvikling på smaken der også, iom at våre matvaner har blitt annerledes i løpet av de siste årene.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Vet ikke hvilken cola du snakker om, men vil anbefale deg å mildere stoffer :p
Har hørt at noen finner på å si at øl smaker dritt, hehe. Det vil litt som å si at brus smaker dritt. Vil anbefale alle å prøve noe annet enn pils, for det er nok det noen mener er dritt. Pils er bare en type øl, og når det kommer til øl er det jo alt fra søt til bittert.

Yep, dama likte f.ex. ikke øl før vi ble sammen. Så smakte hun på en juleøl, og har deretter oppdaget at hun generelt liker mørkere øltyper, gjerne litt søte.

Syns det der var litt moro :)
 
Topp