Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Når dere startet opp: hvor lang tid tok det før dere kunne ta ut lønn?

Jessica

Medlem
Hei igjen,

Jeg lurer på deres erfaringer med nettbutikk. Da dere startet opp deres, hvor lang tid tok det egentlig før dere kunne ta ut noe i lønn? Ikke fullt, men ihvertfall noe utbytte?

Lurer også på: startet dere nettbutikken deres som en bi-inntekt, eller satset dere fullt med en gang?

Var tanken deres om hvordan det er å drifte en nettbutikk, hvordan den skulle gå osv tilsvarende de erfaringene dere sitter med nå?

Og sist men ikke minst: om du skulle gjort det hele på nytt - ville du gjort noe annerledes? Eventuelt hva? :)

Mange spørsmål her, men i disse oppstartsfaser skal jeg love dere jeg er ivrig ;)
 

ventro

www.ventrogruppen.no
Jeg driver tre nettbutikker med rimelig grei omsetning og startet det som et bi-prosjekt, noe det fortsatt er. Har ikke tatt ut noe i lønn, og kommer ikke til å gjøre det heller før året er omme.

Å kjempe på markedet i dag er veldig tøft, fordi det er mange om benet på veldig mange områder. Man må være kreativ, men samtidig tørre å satse (ihvertfall om man skal lykkes)
Hva er tanken din? Skal du starte noe "stort", eller skal du også drive dette som et bi-prosjekt?

Mvh
Stian
 
Sist redigert av en moderator:

frskby

Medlem
Har drevet nettbutikk ca 3 år nå, kun som bi-jobb. Tok ut "lønn" fra første måned da salget gikk bra fra første dag. Selger forholdsvis dyre produkter fra 4-10.000 og det blir fort store summer av dette når salget går bra.
Har helt bevisst valgt å sette ut driften til noen som kan det å hoste løsningen. Valgte Mystore, og har vært stort sett strålende fornøyd med dette valget.
Regnskapet er satt ut til regnskapsfører så jeg har alt på det tørre. Er litt over min kunnskap når det både importeres og eksporteres varer.

Pt. ville jeg gjort akkurat det samme i dag.
 
Topp