Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Når en side faller i Google

Hupsey

Medlem
Jeg har en side på mitt nettsted som har falt en del den senere tid.
Har en mistanke om at den er rammet av Googles "farmer" update.
Siden beskriver produkter og har aff linker. Når man skal beskrive spesifikasjoner på produkter blir det jo fort litt copy paste og jeg tror det er det som er problemet..
Andre sider på nettstedet har ikke falt tilsvarende..
Jeg har en del linker til siden og lurte på om det kunne vært en ide å omskrive siden,
eller om det er en bedre ide å skrive en helt ny side med de samme nøkkelordene.
Dersom siden er nedgradert hjelper det kanskje ikke å omskive teksten?
 

Hupsey

Medlem
Nei det er ikke snakk om link farms.
Det er content farms som var målet med oppdateringen.
Sider med inhold som er likt innhold andre steder, eller autogenert inhold.
Eizine articles har fallt som en sten i rankingen foreksempel.
 

gjedda63

Medlem
Jeg har en side på mitt nettsted som har falt en del den senere tid.
Har en mistanke om at den er rammet av Googles "farmer" update.
Siden beskriver produkter og har aff linker. Når man skal beskrive spesifikasjoner på produkter blir det jo fort litt copy paste og jeg tror det er det som er problemet..
Andre sider på nettstedet har ikke falt tilsvarende..
Jeg har en del linker til siden og lurte på om det kunne vært en ide å omskrive siden,
eller om det er en bedre ide å skrive en helt ny side med de samme nøkkelordene.
Dersom siden er nedgradert hjelper det kanskje ikke å omskive teksten?

Hvis du skriver helt om teksten på framsida di kan jeg garantere at du dropper ut en god stund.Bygg flere og bedre linker og du siger snart opp igjen. Hvis du absolutt må skrive om framsida di gjør det heller litt og litt. Følg med på indekseringen.
 

Hupsey

Medlem
Fremsiden på bloggen skrives om hele tiden som på de fleste blogger. Man har jo vanligivs de siste postene på forsiden..
Men det var på en enkelt side jeg tenkte å omskrive.
Her er siden for de som er nysgjerrige:Wordpress magazine themes.. Men nå ser det ut som alle de relevante keywords går ned mens urelevante går opp:confused:
Det som er rart er at de relevante søkeordene gikk jevnt oppover frem til panda/farmer oppdateringen. Jeg komme sikkert til å flytte den siden som faller mest over til et subdomene eller slette og skrive ny side..
 
Topp