Finanssans
Medlem
Hei,
Må stille dette spørsmålet gjennom et eksempel:
Jeg optimaliserte en side for "røde legoklosser". Etter et par måneder ligger jeg på førsteplass for disse søkeordene i sammenheng. Jeg legger også merke til at jeg ligger på 7.plass for søkeordet "legoklosser". Ettersom "legoklosser" har flere visninger enn "røde legoklosser", vil det da lønne seg å ta vekk "røde", og kun fokusere på legoklosser? Har det noe å si for rangeringen?
Jeg har tidligere hørt at du helst skal fokusere på søkeord med mindre konkurranse, for etterhvert å stige i gradene. Som f.eks å begynne med "billige røde legoklosser" -> "røde legoklosser" -> "legoklosser".
Det ble mye legoklosser her, men jeg håper dere forstod hva jeg mente!
Må stille dette spørsmålet gjennom et eksempel:
Jeg optimaliserte en side for "røde legoklosser". Etter et par måneder ligger jeg på førsteplass for disse søkeordene i sammenheng. Jeg legger også merke til at jeg ligger på 7.plass for søkeordet "legoklosser". Ettersom "legoklosser" har flere visninger enn "røde legoklosser", vil det da lønne seg å ta vekk "røde", og kun fokusere på legoklosser? Har det noe å si for rangeringen?
Jeg har tidligere hørt at du helst skal fokusere på søkeord med mindre konkurranse, for etterhvert å stige i gradene. Som f.eks å begynne med "billige røde legoklosser" -> "røde legoklosser" -> "legoklosser".
Det ble mye legoklosser her, men jeg håper dere forstod hva jeg mente!