Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk (barneklær) vurderes solgt

therese

New Member
Nettbutikk med baby- og barneklær vurderes solgt da undertegnede ønsker å fokusere på nye områder.

* Etablert høsten 2010.
* Facebookside med ca 5000 "fans". Kundene nås i stor grad via sosiale medier.
* Kunderegisteret teller ca 1000.
* Butikken ligger hos Oppdateringsfabrikken (siden sommeren 2011), og har her svært enkelt brukeradministrasjon.
* Har integrert betaling bl.a med PayPal for kortbetaling og Klarna .
* Ingen bindinger til leverandører eller merker. Min "spesialitet" har vært å shoppe små varelagre med en grei fortjeneste. Kontaktinfo til nåværende leverandører fås med om ønskelig.
* Drives på .no og .com-domener.

Det er lagt ned betydelig innsats i utformingen av butikken da jeg har hatt denne som prosjekt i min webmarkedsførerutdannelse.


Besøksstatistikk desember 2011:

* 4313 besøk
* 3666 unike besøkende
* 37 349 sidevisninger


Besøksstatistikk perioden fom. juli tom.des 2011:

* 37 633 besøk
* 29 319 unike besøkende
* 353 336 sidevisninger

Omsetning 2011 ca 500 000. Butikken ble startet som et kjøkkenbenkprosjekt på bar bakke, og inntektene har gått løpende til å investeringe i varelager, til produktfotos o.l. Det er derfor lite overskudd å snakke om for 2011.


Varelageret har per nå en innkjøpspris på ca 60 000 kr, utsalgsverdi ca 170 000. Produktene har generelt lave priser, og kan antagelig justeres opp. Butikken har vært drevet hjemmefra, og varelageret tar liten plass.


Bud over kr 100 000 vurderes.


Ta kontakt for ytterligere info. Send helst mail: mumriks@hotmail.no
 

click24

Medlem
info

hei
veldig intressert i dette. men hva står man igjen med da. etter en slik omsetning, hva er det totalt man sitter igjen med av fortjeneste.
 
Topp