Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk - gadgets osv

Kjetil

Medlem
Litt uvandt og noe plagsomt at du kan scrolle i evigheter før du kommer til bunnen. Vil tro det er mer praktisk å dele det opp i sider.

"Hjem" (til venstre for "Min konto") fører til 404.

Ser også at det står "VI HAR GRATIS FRAKT PÅ ALLE VÅRE PRODUKTER!" under enkelte produkter, greit måte å få frem at du tilbyr gratis frakt men det burde i så fall stå enten under alle produktene, eller ingen.
 

kek91

Webutvikler
Må bare slenge meg på og si at jeg ville bytta til vanlig sidenummerering istedenfor "uendelig scroll". Det er ganske irriterende.

Ellers syntes jeg nettbutikken ser bra ut, ren og oversiktlig.
Logoen ser forøvrig ut som den er rippa fra PHP logoen, men du sier den skal byttes så da er det greit
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
vanlig sidenummerering må vel også være mer praktisk mht google og seo? googleboten ser vel ikke innhold som ligger lenger ned på sidene når det først lastes når man scroller et stykke nedover?

Siden innholder begge deler, både autoscrolling og vanlige linker for å hensynta Google.

Personlig er jeg veldig gla i autoscrolling. Hvorfor skal kunden måtte drive å trykke "neste side" hele tiden ?
 

RAH

Medlem
Gratulerer med nettbutikk!

Angående produktbilder så liker jeg store bilder. Jeg synes du godt kan beholde 3 stk i bredden.

Det jeg ville gjort er å prøvd å få mer ut av bildeplassen du allerede bruker.

Nå har du veldig mye mellomrom mellom produktet og bildets kant.

Det er deilig å få en god oversikt uten å måtte klikke seg inn på produktet.

Jeg vet at dette er en stor og kjedelig jobb, men gode produktbilder er king! :)

Se f.eks. Sko


Jeg liker ikke at det kommer nye produkter når jeg scroller, men jeg liker at det kommer en god del produkter per side. Jeg er fornøyd med antallet produkter du viser per side.

Lykke til! :)
 

Martin R

Medlem
Jeg syntes du skal ha en biilig kategori for prodoukter for eksempel: 29,- pr stykk.
Siden det er mange som liker å kjøpe produkter for under 50,- for eksempel: 10,- for et produkt det kan fort bli en god mulighet. Hva tenker du Tommy?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg syntes du skal ha en biilig kategori for prodoukter for eksempel: 29,- pr stykk.
Siden det er mange som liker å kjøpe produkter for under 50,- for eksempel: 10,- for et produkt det kan fort bli en god mulighet. Hva tenker du Tommy?

Tja, det betinger at de kjøper flere produkter samtidig for det lønner seg ikke med så liten inntekt pr. ordre. Men ja, noe å tenke på, type "Kjøp 5 varer i billigkategorien og få 25% rabatt" eller lignende. Takk for tips.
 
Topp