Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk i drift tilsalgs

Linderman

Medlem
Hei,
Selger min nettbutikk som har vært i drift siden 21. juli 2014.
Jeg mener at det er store muligheter for riktig person å kunne få til en veldig bra nettbutikk her. Jeg har vært opptatt med andre jobber o.l. Noe som har gjort at jeg ikke har hatt fokus på nettbutikken de siste månedene. Med litt innsats, og utvidelse av lagerbeholdning, er det store muligheter for at dette evnt kan bli en heltidsjobb eller noe mer.

***
Url: Hairwax (dot) no
Eier også domenene .se/dk/eu
Kategori: Hårstylingsprodukter, barberingsutstyr / produkter, skjegg og barteprodukter o.l. for menn.
Plattform: Woocommerce (WP)
Bruker sosiale medier som Facebook, Instagram, google +
Betalingsløsninger: Paypal, klarna faktura og delbetaling, Quickpay (kortbetaling) og bankoverføring.
Omsetning inkl mva: 2014: 61.498,53,- 2015: 144.084,02,- (til dags dato).
Produkterlinjer som ligger online: 231.
Antall solgte produkter hittil i 2015: 1016. (2014: 481)
Ordrer: Totalt ordrer 794 pr dags dato (2014: 250. 2015: 551)
Tilbyr i dag fri frakt i Norge, og et lite tillegg for varer til Sverige, Danmark og Svalbard.
Antall registrerte brukere: 376 pr dags dato.
Nyhetsbrev: 203 registrert + antall brukere. Åpningsgrad på nyhetsbrev: 31,22%. Bruker Mailpoet som er integrert mot WP.
Varelager: Ca innkjøpspris på 40.000,- (excl mva). Eksakt tall kommer.
Avtaler:
Har avtale med leverandører i EU, USA, India, Norge osv. Flere veldig gode avtaler. Har også fått rettighetene på merket Cliff Original i Norden.
Webhotell kjøres hos Raskesider (dot) no. Bra erfaring med de, men litt dyre.

***
Pris 100.000,- + varelager.
Pris kan diskuteres ved en hurtig avgjørelse.

***
Mer info kan du få ved å kontakte meg på tor @ hairwax (dot) no eller PM.
 

Linderman

Medlem
Har egentlig brukt alt for liten tid på markedsføring, og det er noe man burde brukt mer tid på. Da det vil absolutt være lønnsomt. Har masse forslag til hva man kan gjøre.
I kroner har det vært veldig varierende. De siste månedene har det kun vært på Facebook, og der har ikke vært mange kroner hver dag, men det har gitt en fin strøm med salg.
I månedene før sommeren, kjørte jeg også markedsføring på adwords og bing. Det ga sine resultater i både mye høyere omsetning og nye kunder.
 
Topp