Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk innen led belysning

hokhang

Medlem
Har startet opp en nettbutikk innen led belysning, siden gikk live for 1 uke siden.
Så lite trafikk og bestillinger.
Men stort potensial for den rette.
God og solid leverandør nettverk fra norge og kina.
Siden har rundt 50 produkter nå (har ikke hatt tid til å legge inn flere). Men anbefaler ny eier og legge opp flere produkter da leverandøren tilbyr flere tusen produkter.
Siden er satt opp med 24nettbutikk med en meget god domene innenfor led lys.
Vurdere å selge den hvis prisen er god. Siden jeg ikke har så mye tid til å drifte den.
Avtalen med 24nettbutikk er betalt ut året. Medfølger også klarna avtale.

Url: Ledlyset.no
Pris: HBO 25 000kr
Medfølger også 15 stk Adwords annonsering verdi 750kr stk så totalt 11 250kr!
 

hokhang

Medlem
Alle produktene fra kina er teste og prøvd og bruker det selv hjemme.
Disse leverandørene fra kina leverer også til store norske grossister så de er godkjente,testet og er og kjempe høy kvalitet.
Rask leveringstid på produkter fra kina cirka 10 dager så du de på døren med fedex eller dhl.
varene fra norske leverandørene har du de på døren 1 dag etterpå.

har nesten ikke noe varer på lager, bare noen lyspærer, cirka 50-100 stk. siden leveringstiden er bare 8-10 dager fra kina.
 

hokhang

Medlem
Ikke noe MOQ.
Men det minste jeg har bestilt er 10 pærer til $5 pr stk og frakt påå 25$.
dvs 75$ for 10 stk (7,5$ pr stk som er cirka 45kr) Utsalgsprisen er cirka 149-199kr pr. stk
Så gode fortjenester på pærer ;)
Men bestiller du eks. 100 pærer så er nok kost pris pr. pære nede på 30-35kr stk.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det Epistar produktene du bestiller direkte fra Kina? Hvor kommer de andre fra?

Ser dette overlapper mye med Belysning1.no, så litt usikker på hva slags fordel vi kan ha av å kjøpe butikken din - annet enn å rydde enda en konkurrent ut av veien :)
 

let100

Medlem
Er det Epistar produktene du bestiller direkte fra Kina? Hvor kommer de andre fra?

Ser dette overlapper mye med belysning1.no, så litt usikker på hva slags fordel vi kan ha av å kjøpe butikken din - annet enn å rydde enda en konkurrent ut av veien :)

For andre enn deg selv, hva bidrar denne lenken med i diskusjonen?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Sikkert greit for eventuelle kjøpere å vite at det er flere på markedet?
Selv var jeg ikke spesielt imponert, men jeg er heller ikke veldig negativ til saken. Det er nok litt interessant å vite noe om (organisk) besøkstallene.
 

hokhang

Medlem
Epistar pærene kommer fra kina, det er billigere pærer, men sharp pærene er veldig gode. Det er en stor leverandør som leverer et bredt spekter av downlight og ledpærer.
De leverer blant annet til norske grossister.
Btw fin side du har kenneth vi har nok noen samme leverandører ;)

Leverandørene mine har jeg opparbeidet gjennom kontakter etter flere år i møbel og belysnings bransjen. På både ute og innebelysning.



Er det Epistar produktene du bestiller direkte fra Kina? Hvor kommer de andre fra?

Ser dette overlapper mye med Belysning1.no, så litt usikker på hva slags fordel vi kan ha av å kjøpe butikken din - annet enn å rydde enda en konkurrent ut av veien :)
 
Topp