Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk innen lyd og hjemmekino vurderes solgt

Iceball

New Member
3 år gammel nettbutikk vurderes solgt siden Magento Go blir lagt ned fra 1 februar 2015. Pga. samboer som venter barn og en vanlig kontorjobb, så har jeg ikke tid til å bygge opp nettbutikken på nytt. Antar det vil være forholdsvis greit hvis man fortsetter med Magento system og dermed kan eksportere ut store deler av dagens løsning, men det er en del begrensninger med Go. Alternativt kan man investere noe i ferdig pakke og sannsynligvis kunne få overført designet (eller lage et nytt hvis man føler for det). Design er basert på gratis theme + en stor del CSS arbeid.

Selger bare gode, kjente produkter med høy avanse pga. begrenset med tid, men det er selvfølgelig potensiale for å selge mer av rimeligere produkter hvis man vil bruke mer tid. Har også noen nisjeprodukter innen custom installasjoner + en hel haug med mulige produkter hvis man igjen har tid til å følge opp. Du bør ha en interesse for produktene/bransjen for å drive dette videre.
Rimelige varer som selger en del har jeg på lager, mens det meste av dyrere produkter sender normalt importøren(e) direkte til kunden. De viktigste importørene holder til rundt Oslo, slik at man også kan kjøre og hente varer på kort varsel.

Omsetningen har ligget på over 100 000 kr i 2013 og hittil i 2014, i tillegg kommer en del salg utenom nettbutikken. Lagerverdi rundt 25 000 kr med salgsverdi på ca 70 000 kr.
Adressen er www.lydfisken.no, send meg en epost på post@lydfisken.no hvis du ønsker mer info.
Kan vurdere et samarbeid hvis du er dyktig med nettbutikker og marketing, men ikke kan noe om lyd- og hjemmekinobransjen.
 
Topp