Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk / nettsted med inntjening byttes i mot arvegods, kunst, antikksamleobjekt

Hei

Ønsker en fungerende webside med trafikk / nettbutikk med inntjening

har desverre fortiden begrenset med midler, men har tidligere drevet med antikk samt arvet en del løsøre
Dvs Min far drev/driver med antikk samt har spekulert i en del auksjoner tildigere.

Har alt ifra fra verdifulle frimerker, mynter, maleri, og samt noe sølv, samt andre gode samle objekt .

Er det noen som vil bytte , evt kom med forslag.

Alle objektene mine , er fri for heftelser, og har enten kjøpt, arvet eller fått i gave.
 
K

Kontoristen

Guest
Har alt ifra fra verdifulle frimerker, mynter, maleri, og samt noe sølv, samt andre gode samle objekt .

Er det noen som vil bytte , evt kom med forslag.

Alle objektene mine , er fri for heftelser, og har enten kjøpt, arvet eller fått i gave.

Og hva er objektene verdt hvis man skal selge de?
 
Listen

På dedt jeg vil bytte bort ca

Samlet verdier for ca 200 000 kr sånn ca det er salgsverdi takst er høyere!

Frimerker 10 000

Mynter 15 000

Maleri samlet 120 000

Antikk/sølv 40 000

Klokker 20 000
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
For min del var det intressant og høre om frimerker. Jeg ser at en kar her var instressert i malerier. Mhm, og få solgt arvegodset og kjøpe en nettside er nok bedre, evt la arvegodset være og la det bli enda mer arvegods av det.
 
Jobber som takstfullmektig

Hvis du vet hva det er verdt så vet du vel hvor du kan selge det også.

Som sagt jobber som takstfullmektig og født og oppvokst i kremmermiljø,men er lei, av pruting, fram og tilbake, visninger med mer. Ting tar tid, hva er din tid verdt. Hvis du forstår. I tillegg har jeg hatt dårlig helse i det siste og trukket meg veldig tilbake. Er åpen sånn er jeg:)
 
Topp