Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk som selger LED og belysning

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei WFere,

Jeg og en kompis var over sommeren jobbet med å få en ny nettbutikk opp og stå. Kategorien er belysning til hjemmemarkedet.

Målet er å selge mye innen utebelysning på høsten og LED downlights gjennom hele året. I 2014 ønsker vi å utvide produkttilbudet vårt innenfor en rekke nye kategorier, uten at vi har definert spesifikt hvilke.

På sikt skal vi være gode på pris og varelager. Vi skal hente inn mange spennende produkter fra utlandet. Siden det koster å kjøre i gang en ny nettbutikk har vi ikke det meste eksotiske varelageret enda i forhold til konkurrentene våre, men det kommer.

Nå fokuserer vi på vår "soft lansering". Dvs at vi har åpnet opp nettbutikken, uten at vi har kjørt hardt på med markedsføring enda. Vi ønsker å slippe inn en liten og jevn strøm av brukere, slik at vi kan begynne å få tilbakemeldinger på nettbutikken før sesongen åpner.

Vil gjerne ha tilbakemeldinger fra andre web-proffer.

- Hva er førsteinntrykket?
- Liker du vareutvalget?
- Ser nettbutikken troverdig ut?
- Ville du kjøpt om vi førte et produkt du var på jakt etter?
 

Tonny Kluften

Administrator
Artig, vi starter i samme nisje :)
Nytt theme? Prisene havner bak tittelen på varen. Og jeg ville ventet til det var flere besøkende med å ha spørreundersøkelse, det blir så tilfeldige svar med få svar.

Led lys (redesign klar straks) er butikken vår og i motsetning til dere så satser vi kun på pærer i første omgang. Det er pærer som ikke er merkevare, men som er testet og bedre enn det meste i butikkene i Norge. Har dere testet alle pærene selv og sjekket at de har god lys-spredning, behagelig lys osv.? Tror det er et poeng å levere bra saker, ellers kan folk likeså gjerne kjøpe på Rema 1000 etterhvert.

Appropos etterhvert. Pris på ledpærer vil jo gå ned, når tror du prisen kommer så langt ned at folk ikke gidder å handle dem på nett? Eller at man må, slik som dere allerede gjør, tilby lamper m.m. for å holde skuta flytende?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Bra! Jeg har en del utebelysning-relaterte domener, sider, og produkter (både egenprodusert i Kina (jo, jeg dropshipper) samt det jeg handler fra en annen plass i Europa).
Mange brukere på det markedet er nok litt "håpløse": kjøper 10-kroners solcelle belysning på Rema og tror det blir fint, så her er det muligheter samt jobb.
Kunne godt tenkt meg et samarbeid på et vis.

LEDPærer har fremdeles et preg av å være "noe nytt", men det blir mer og mer en allminnelig vare som man kjøper på dagligvareforretning. På sikt overlever man neppe med mainstream, men det er mulig at det er nisjer (er en del som lever av specialty kaffe selv om Ola Nordmann kjøper Friele eller Kjeldsberg).
 

William

Medlem
Hittade denna bugg (?)
Kanske bara är för att jag bruker chrome?

Mvh,
wtorsler@paypal.com

jGSRfkQ.png
 
Topp