Kjapp og trygg hosting for Wordpress

NETTBUTIKK TIL FORHANDLERE

Lene79

New Member
Hei,

Jeg driver med import/Agentur av flere merkevarer og ønsker å sette opp en nettbutikkløsning der forhandlere kan logge seg inn og bestille varer til butikkene sine.

Jeg ønsker at denne løsningen kan koble seg opp sammen med mitt regnskapsprogram, lagersystem og muligens til mine leverandører sine programmer for å automatisere bestilllinger alle veier.

Er det noen som har tips til leverandører av slike systemer til en bra pris?
 

Lene79

New Member
- Poweroffice GO er regnskap
- Lager så er jeg i dialog med "lager, pakk og plukk" leverandører som f.eks. Bring
- Programmene til leverandørene er forskjellig, men så lenge de har åpen API så går vel det meste?

Det viktigste er de 2 første punktene.

Jeg tar gjerne i mot innspill på løsninger også, da dette ikke er mitt spesialfelt.
 

Lene79

New Member
Hva heter regnskapsprogrammet ditt, lagersystemet ditt og programmene til forhandlerne dine?

Poweroffice GO er regnskap
- Lager så er jeg i dialog med "lager, pakk og plukk" leverandører som f.eks. Bring
- Programmene til leverandørene er forskjellig, men så lenge de har åpen API så går vel det meste?

Det viktigste er de 2 første punktene.

Jeg tar gjerne i mot innspill på løsninger også, da dette ikke er mitt spesialfelt.
 

Oscar

Member
Poweroffice GO synes jeg var drøyt dyrt.
Vurdert Tripletex?
De har åpen api og moduler for lagerstyring, lønn, OCR og er allerede integrert med et par leverandrsystemer alt. Samt netttbutikk løsninger. Verdt en titt. Jge har den minste pakken og betalte 2948kr for et år
 

ptomter

Medlem
Poweroffice GO har også api løsning og er integrert mot en rekke nettbutikker, så jeg ser ikke helt problemet? Jo nettopp fordi det er ikke et problem!
 
Topp